اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اقدامات گروه جهادی شهید علم‌الهدی برای ریشه‌کن کردن کرونا

مسئول گروه جهادی شهید علم‌الهدی گفت: اعضای این گروه جهادی با شیوع کرونا فعالیت‌های خود را برای ریشه‌کن کردن این ویروس آغاز کردند.

اقدامات گروه جهادی شهید علم‌الهدی برای ریشه‌کن کردن کرونا

مهدی عبدالملکی مسئول گروه جهادی شهید علم الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم ایجاد یک بسیج همگانی برای مقابله با آن، گروه‌های جهادی، هیئات و... همگی پای کار آمدند و در عرصه های مختلفی که واجد شرایط نقش آفرینی توسط این گروه‌هاهست، مشغول به فعالیت شدند.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهید علم الهدی هم، در موضوع طرح مبارزه با کرونا از اواسط اسفندماه شروع به فعالیت کرده. فعالیت ها در عرصه های گندزدایی معابر عمومی و بیمارستان ها و همچنین راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی، کمک به تجهیز نقاهتگاه ها، اهدای ماسک به بیمارستان ها و به زودی به نقاهتگاه‌ها، همزمان هم در تهران و هم به صورت قرارگاهی در استان یزد در حال انجام است.

عبدالملکی یادآور شد: این گروه جهادی تا الان حدود 1 ماه است که فعالیت‌ها را شروع کرده و اقدامات ما انشاءالله تا زمان رفع کامل این مشکل از کشور ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از طرفی متاسفانه اخیرا شاهد بروز سیل در مناطق جنوب کرمان و منطقه جازموریان بودیم. با توجه به شناخت نسبی که گروه جهادی شهید علم الهدی بواسطه بیش از دو سال حضور در این مناطق، بلافاصله شروع به ارتباط گیری با رابطین در منطقه کرده و برآورد خسارات و نیازهای مردم انجام شد و بعد از آن به همت خیرین محترم، اولین محموله کمک های مردمی شامل اقلام غذایی و بهداشتی، بین مردم سیل زده توزیع شد و اکنون مشغول تدارک مرحله دوم ارسال محموله های مورد نیاز منطقه هستیم.

مسئول گروه جهادی شهید علم الهدی تاکید کرد: متاسفانه با توجه شرایط کشور و عدم مجوز مسافرت، حضور گروه های جهادی و نیروهای کمکی مردمی و غیر بومی در منطقه ناممکن شده و همین کار را در آن مناطق سخت تر کرده است.

وی گفت: همچنین عدم توجه مسئولین به هشدارها در جهت احداث سیل بند و همچنین رسیدگی سریع به اوضاع سیل زده ها از عواملی است که بهبود شرایط را به تاخیر خواهد انداخت و این موضوع می‌تواند از نظر بهداشتی، اقتصادی و حتی امنیت غذایی صدمات بسیار سنگینی را به مردم عزیز آن منطقه وارد کند.

عبدالملکی اظهار داشت: امیدواریم که دولت و مسئولین محترم محلی هر چه زودتر فکری به حال رسیدگی منسجم به اوضاع بد مناطق سیل زده بکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول