اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از 5 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد کرمانشاه توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: تا به امروز بیش از 5 هزار بسته بهداشتی حمایتی و بیش از 60 هزار ماسک و همچنین بیش از 4 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده بین مددجویان استان توزیع شده است.

بیش از 5 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد کرمانشاه توزیع شد

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه با توجه به وضعیت مالی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به خصوص مددجویان بیمار و بیماران صعب‌الاعلاج، لزوم حمایت از این افراد در زمینه تهیه و اقلام بهداشتی به منظور پیشگیری از این بیماری مطرح شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد در همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا در استان نسبت به واریز مبلغ 300 هزار تومان به حساب هر کدام از مددجویانی که یا خود بیمار بودند و یا اینکه در منزل داری بیماران صعب‌الا‌علاج یا زمینه‌ای هستند، اقدام کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین به منظور جلب و توجه مشارکت‌های مردم خیر و نوعدوست استان کرمانشاه، پویش مردمی «نذر سلامت» را راه‌اندازی کردیم.

وی به حضور فعال مردم خیر و نوعدوست استان کرمانشاه در این پویش اشاره و بیان کرد: تا به امروز بیش از 5 هزار بسته بهداشتی حمایتی و بیش از 60 هزار ماسک و همچنین بیش از 4 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در اقصی نقاط استان مابین مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش توزیع شده است.

رخصی در پایان از لطف و محبت نیکوکاران و خیران که در  تمامی مواقع به خصوص زمانی که خانواده‌های زیر پوشش نیاز به کمک دارند و در انجام خدمات‌رسانی بهترین یار و مددکار کمیته امداد هستند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول