اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جدیدترین آمار مبتلایان در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، آخرین آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوستان را تشریح کرد.

جدیدترین آمار مبتلایان در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان امروز در تشریح آخرین اقدامات و آمار مبتلایان به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای این بحران تاکنون ۱۸ هزار ۳۹۶ مراجعه کننده با علائم تنفسی به مراکز درمانی را به ثبت رساندیم که از این تعداد، یک هزار و ۴۲۷ نفر نیازمند بستری و مراقبت بودند.

وی با بیان اینکه از تعداد موارد بستری با علائم تنفسی، یک هزار و ۲۷۵ نفر از بیمارستان مرخص شده‌اند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد دیگر به موارد بستری در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان افزوده شد اما در مقابل ۹ بیمار ترخیصی نیز در این آمار به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان با اشاره به افزوده شدن فقط دو نفر به موارد ابتلا در جنوب غرب خوزستان، تصریح کرد: موارد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان، ۱۶۹ نفر است که نسبت به روز گذشته دو نفر افزایش یافته است که خوشبختانه از این تعداد ۱۲۵ نفر که مبتلای قطعی بوده‌اند، با حال عمومی خوب درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه تا به اکنون به تفکیک شهرهای جنوب غرب خوزستان، در آبادان ۵۹، خرمشهر ۸۶ و شادگان ۲۴ مبتلا وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۸ بیمار در بیمارستان آیت‌الله طالقانی بستری هستند، اما موارد فوت نیز همان ۱۵ مورد بوده و ظرف ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده نشده است.

سلمان‌زاده با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر فعالیت ادارات و برخی اصناف از ۲۳ فروردین‌ماه جاری، یادآور شد: ما هنوز به کنترل نسبی در این بیماری نرسیده‌ایم و در استان خوزستان گرچه شیب نزولی وجود داشته، اما واقعیت این است که این دستاورد ناشی از محدودیت‌هایی بوده که تا کنون اعمال شده و در کسب این سیر نزولی مؤثر بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان سهل انگاری در این موضوع و خوش‌بینی نسبت به کنتزل این ویروس می‌تواند به افزایش بیشتر موارد منجر شود و روز گذشته تردد مردم در بازارها افزایش یافته که نمی‌تواند خبر خوبی باشد و هر گونه افزایش تردد می تواند در روزهای آینده ما را با افزایش چشمگیری از آمار مواجه کند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول