اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دوره یک ماهه قرائت صحیفه سجادیه توسط هیأت‌های مجازی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: به مدت یک ماه در امامزاده‌های مختلف استان البرز دعای صحیفه سجادیه و توسل قرائت شده و این مراسم در شبکه های مجازی منتشر خواهد شد.

دوره یک ماهه قرائت صحیفه سجادیه توسط هیأت‌های مجازی

حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید باستانی نوروزی، گفت: باتوجه به شیوع کرونا در ویروس در کشور، همزمان با پنج شنبه آخر سال 98 هیأت‌های مجازی در استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه هرشب به مدت یک ماه دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای توسل و غیره در این هیئات مجازی قرائت می‌شود، افزود: این برنامه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های یادشده با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، اوقاف و هیأت محبان الرضا(ع) انجام می‌شود.

دشتکی در ادامه ضمن اشاره به فوت پدر شهید فهمیده اضافه کرد: اوقاف استان البرز 14 فروردین سال 99 با هدف بزرگداشت مقام این پدر والا مقام آئین مدیحه سرایی خود را در منزل شهیدان فهمیده برگزار کرد که این برنامه از شبکه‌های مجازی پخش و در اختیار مردم قرار گرفت.

دشتکی یادآور شد: تا پایان این دوره یک ماهه آئین قرائت دعای توسل و صحیفه سجادیه هر شب در یک امامزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول