اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صدور 100 موافقت‌اصولی برای طرح‌های گردشگری گیلان در سال 98

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از صدور 100 موافقت اصولی طرح‌های گردشگری در سال 98 در این استان خبر داد.

صدور 100 موافقت‌اصولی برای طرح‌های گردشگری گیلان در سال 98

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرود امیر انتخابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه صنعت گردشگری در گیلان و نیز نقش اساسی این صنعت به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان نسبت به جذب، راهنمایی و هدایت سرمایه‌گذاران جهت صدور مجوزهای لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری به‌عنوان صنعتی نوپا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، بخش مهمی از فعالیت‌های اقتصادی کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه را به خود اختصاص داده، افزود: استان گیلان نیز با داشتن طبیعت زیبا، سرسبز و چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد و جاذبه‌های متنوع و ارزشمند یکی از قطب‌های مهم گردشگری در شمال کشور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اشاره به صدور ۱۰۰ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری گیلان در سال ۹۸ گفت: این طرح‌ها شامل ۴۵ واحد بوم‌گردی، ۱۲ واحد هتل، هشت واحد هتل آپارتمان، ۱۴ واحد مهمان‌پذیر، ۱۵ واحد مجتمع، پنج واحد سفره‌خانه سنتی و یک واحد اقامتگاه سنتی هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول