اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توقیف 133 دستگاه خودروی متخلف و جریمه 1491خودرودر آذربایجان‌شرقی/ پلمب ۶۵۰ مغازه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان که از هشتم فروردین آغاز شده است، خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت خوب مردم آذربایجان در حال اجرا بوده و تا 22 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

توقیف 133 دستگاه  خودروی متخلف و جریمه  1491خودرودر آذربایجان‌شرقی/ پلمب ۶۵۰ مغازه

به گزارش خبرگزار فارس از تبریز، حسین عبدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات  تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان اظهار داشت: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ترددها محدود و زنجیره سفرها قطع شده است که با استقرار 71 پست ایست و بازرسی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری و از خروج خودروهای عازم به خارج از شهرستان‌ها نیز ممانعت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ورود 19 هزار و 350 خودرو به حوزه سرزمینی آذربایجان‌شرقی جلوگیری شده و از خروج 21 هزار و 135 خودرو از شهرهای استان نیز ممانعت شده است.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعداد 133 دستگاه خودروی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توقیف و تعداد یک‌هزار و 491 دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شده‌اند که بنای پلیس بر تذکر به رانندگان بوده است ولی برخی از رانندگان که اصرار به تخلف و ممانعت از دستور پلیس داشته‌اند جریمه و یا توقیف شده‌اند.

وی گفت: طی مدت اجرای طرح از 8 فروردین تا کنون نظارت بر اماکن و مجتمع‌های رفاهی که کانون تجمعات هستند، افرایش یافت که در همین راستا 650 واحد صنفی متخلف که به تذکرات پلیس توجه نکردند پلمب و به یک‌هزار و 200  واحد صنفی متخلف تذکرات لازم داده شد و از  975 واحد صنفی متخلف نیز تعهد گرفته شد و برای 312 واحد دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

عبدی تأکید کرد: فعالیت تمام اماکن عمومی و صنوف به جز صنوف مرتبط با ارزاق عمومی، اصناف ارائه‌کننده ضروریات بهداشتی و ضدعفونی همچنین برخی اصناف خدمات‌رسان تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ممنوع خواهد بود و پلیس با همکاری نهادهای مرتبط بر روند اجرای این طرح نظارت خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از همکاری آحاد مردم با پلیس نیز قدردانی و از آنها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول