اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

به منظور بهبود آموزش و ارتقای کیفیت یادگیری زبان انگلیسی باید در شیوه های سنتی آموزشی زبان انگلیسی تجدید نظر، بازبینی و حتی تغییر صورت گرفته.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

به منظور بهبود آموزش و ارتقای کیفیت یادگیری زبان انگلیسی باید در شیوه های سنتی آموزشی زبان انگلیسی تجدید نظر، بازبینی و حتی تغییر صورت گرفته. در این خصوص، با توجه به طراحی آموزش آنلاین  زبان انگلیسی، آموزشگاه زبان گات با ابداع الگوهای آموزشی و توجه به رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی جزء مهمترین راهکارهای علمی برای ارتقا و پیشرفت در یادگیری زبان خارجی به ویژه زبان انگلیسی محسوب می شود. روش های سنتی آموزش که در حال حاضر اجرا می شود، به تنهایی پاسخگوی حرکـت سـریع علـم و دانـش و تغییـر مـداوم نیازهای جوامع در دنیای انفورماتیک نخواهد بود. آموزش آنلاین زبان به نظام آموزشـی اطـلاق مـیشـود کـه آموزش دهنده و آموزش گیرنده، به واسـطه فاصـله فیزیکـی از یکدیگر جدا هستند ولی به کمک وسایل و ابزارهایی که فناوری در اختیار آنهـا قـرار داده، بـا یکـدیگر در ارتباطنـد. مزیت های آموزش آنلاین زبان راحتی و آرامش در آموزش، زمان بندی قابل انعطاف، صرفه جویی در هزینه ها و زمان یادگیری و امکان دسترسی به مطالب و محتوای درسی در هر زمان و مکان و تکرار آن برای درک بهتر در صورت لزوم و خیلی موارد از قبیل می باشد.

 ارتباط با استاد در آموزش آنلاین زبان

در مقایسه آموزش آنلاین زبان با روش سنتی باید بگوییم که عیب روش های سنتی در این بود که برای حضور در این کلاس ها، باید مسافت زیادی را طی کرد و معمولاً ترافیک را هم باید به آن اضافه کرد. همه این ها باعث خستگی می شد و اجازه دریافت درست آموزش را می گرفت. اما این روش یک حسن داشت که در آموزش آنلاین حذف شده بود. و آن ارتباط مستقیم با استاد و متخصص بود. هر چه قدر هم که در مورد روش های سنتی بخواهیم صحبت کنیم، نمی توانیم این نکته را نادیده بگیریم که می توانستیم سوالات خود را همان جا مطرح کنیم و روند آموزش متوقف نمی شد. اما امکان ارتباط استاد و زبان اموز از طریق شبکه موجب آن میشود که بتوان استاد درسی را از هر گوشه کشور یا جهان انتخاب نمود و همچنین زبان اموز از هر گوشه جهان در این دوره شرکت نماید در آموزش آنلاین زبان استفاده از محتوای بصری و چند رسانه ای باعث درگیر شدن بخش های زیادی از مغز مخاطب می شود و کمک می کند محتوای آموزش داده شده تا زمان بیشتری در ذهن او ثبت شود حال آنکه محتوای یکنواخت عرضه شده در کتاب ها و جزوات آموزشی بسیار فرار است و به سرعت از ذهن مخاطب پاک می شود

دوره های آموزش آنلاین برای تمامی زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه ، ترکی ، دانمارکی و 20 زبان زنده ی دنیا می باشد.

مدارک دوره های آموزش آنلاین زبان

شرکت کنندگان هر دوره آموزش آنلاین زبان آموزشگاه زبان گات، می توانند گواهی حضور در دوره مجازی و آنلاین را از طریق اینترنت پس از سفارش دوره آنلاین دریافت کنند .این مدارک از سمت آموزشگاه زبان گات به صورت غیر حضوری ارائه می شود و در پنل هر فرد به صورت آنلاین گواهی مبنی بر شرکت زبان آموز در دوره آموزش آنلاین وجود دارد و زبان آموز می تواند خودش آن مدرک را پرینت بگیرد و ارائه دهد.

قیمت کلاس های آموزشی آموزشگاه زبان گات متغییر می باشد و در این خصوص نمی توان قیمت ثابتی را برای دوره های آموزشی این مجموعه اعلام کر شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص آخرین تغییرات قیمت ها و تعیین سطح آنلاین به وب سایت آموزشگاه زبان گات بخش ثبت نام آنلاین مراجعه نمایید و از آخرین هزینه ی کلاس ها مطلع شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول