اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رزمایش مبارزه با کرونا در فیروزکوه/ تولید و توزیع ۲۳ هزار ماسک

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه از اجرای رزمایش ضدعفونی مبارزه با کرونا در کل شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۱۱ هزار ماسک در سطح شهرستان پخش شده و ۱۲هزار ماسک نیز در دست تولید است که بعد از استریل در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رزمایش مبارزه با کرونا در فیروزکوه/ تولید و توزیع ۲۳ هزار ماسک

سرهنگ غلام درویش متولی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور این رزمایش ضدعفونی در سطح کل شهرستان فیروزکوه با همکاری ادارات دیگر به صورت متمرکز برگزار شد تا این ویروس از بلوک به بلوک دیگر منتقل نشود.

وی ادامه داد: ضدعفونی قبلاً در شهرستان انجام می‌شد اما به صورت بلوک بندی بود و امکان انتقال ویروس از بلوک پاک سازی نشده به بلوک پاکسازی شده وجود داشت اما در این رزمایش کلیه ظرفیت‌های شهرستان همه پای کار آمدند تا بتوانیم به صورت متمرکز کل شهرستان را ضدعفونی کنیم تا ویروس از بلوکی به بلوک دیگر منتقل نشود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در سطح روستاها نیز به صورت متمرکز ضدعفونی انجام شود.

سرهنگ درویش متولی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری را سپاه تدارک دیده است تا بتواند با هماهنگی بچه‌های بسیج در مبارزه با ویروس کرونا مشارکت داشته و در سطح کشور بتواند تأثیرگذار باشد.

وی عنوان داشت: قرارگاه امام رضا(ع) در شهرستان فیروزکوه در سپاه فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعددی در سطح شهرستان برگزار شده همچنین با ستاد ملی بسیج مبارزه با کرونا هماهنگی‌هایی انجام شده تا در سطح شهرستان برنامه‌های خوبی اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه ابراز داشت: از جمله این اقدامات و برنامه‌های مهم اجرای طرح مطهری که با برپایی ایستگاه سلامت و تولید ماسک شاهد اثرات خوبی بودیم.

سرهنگ درویش متولی یادآور شد:تاکنون تعداد ۱۱ هزار ماسک در سطح شهرستان پخش شده و ۱۲هزار ماسک نیز در دست تولید است و بعد از استریل در اختیار مردم شهرستان فیروزکوه قرار می‌گیرد تا همه با هم بتوانیم در سطح شهرستان با ویروس کرونا مبارزه کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول