اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرداری که دفترش کارگاه تولید ماسک شد+ تصاویر و فیلم

سردار غلامرضا کفاش، مدیرکلی است که اتاق خود را برای تولید ماسک، ساق‌بند، دستکش و گان در اختیار جهادگران شهر بوشهر قرارداده است.

سرداری که دفترش کارگاه تولید ماسک شد+ تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور، عزم همگانی برای شکست این ویروس منحوس توسط اقشار مختلف مردم و مسؤولان شروع شد.

بوشهر نیز اواسط اسفندماه به‌عنوان آخرین استان سفید به حالت خاکستری درآمد تا جهادگران سلامت عزم خود را برای نابودی این ویروس جزم کنند و به کار درمان، کنترل ورودی‌های شهرها، ضدعفونی معابر و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، به‌صورت شبانه‌روزی بپردازند  تعدادی از مردم با تعطیلی مغازه‌های خود و تبدیل آن به کارگاه تولید ماسک، راه را برای جهادگران هموار ساختند.

این بار خبرنگار فارس به دنبال سوژه‌ای متفاوت رفته؛ «سرداری که دفتر مدیریت خود را وقف کارهای جهادی کرده»؛ سردار غلامرضا کفاش، مدیرکلی است که اتاق خود را برای تولید ماسک، ساق‌بند، دستکش و گان در اختیار جهادگران شهر بوشهر قرارداده است.

 

حجت‌الله پارمان مسؤول گروه جهادی افسران ولایت در این رابطه می‌گوید: برای راه‌اندازی کارگاه تولیدی نیاز به مکانی مناسب داشتیم که وقتی این موضوع را با مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در میان گذاشتیم، وی از این پیشنهاد خوشحال شد و دفتر خود را در اختیار ما قرار داد.

وی بابیان اینکه تعداد 20 نفر در این کارگاه مشغول به تولید اقلام بهداشتی هستند، گفت: روزانه تعداد 500 عدد ماسک، 300 عدد ساق‌بند و 200 عدد گان توسط جهادگران ساخته می‌شود که در اختیار اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرد.

 

به گزارش فارس، ستاد اجرایی فرمان امام و گروه جهادی رویش انقلاب متشکل از بانوان بسیجی نیز در این کارگاه در دو نوبت به فعالیت می‌پردازند و در این روزهای ابتدایی فعالیت تاکنون سه هزار ماسک را به نهادهای مربوطه و اقشار مردم تحویل داده‌اند.

 

در حال حاضر استان بوشهر با 125 بیمار مبتلا به ویروس کرونا و بهبودی 103 نفر، بهترین وضعیت را در بین استان‌های کشور داراست که مشخصا مهمترین عامل این وضعیت،  اقدام خودجوش اقشار مختلف مردم در تعطیلی مغازه‌ها و تلاش شبانه‌روزی جهادگران سلامت به ویژه کادر درمانی و گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول