اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عرضه میوه‌های سرشار از «ویتامین ث» در میادین میوه و تره بار

در «روز جهانی ویتامین ث» عرضه میوه‌های سرشار از این ویتامین در میادین میوه و تره بار قوت گرفت.

عرضه میوه‌های سرشار از «ویتامین ث» در میادین میوه و تره بار

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، «ویتامین ث» از جمله ویتامین‌هایی است که قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و در بالا بردن سیستم ایمنی و دفاعی بدن نقش دارد و برخی از میوه‌ها، صیفی‌جات و سبزیجات، سرشار از آن هستند.

بر اساس این گزارش، «ویتامین ث» در محصولاتی همچون مرکباتی مانند پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین و لیمو ترش، خانواده کلم‌ها، طالبی و خربزه و گرمک، انواع فلفل ریز و دلمه‌ای، آناناس، سیب زمینی، گوجه فرنگی، توت فرنگی، شلغم، کدو حلوایی، انبه و سبزیجاتی مانند جعفری، شاهی، پیازچه، ریحان و گشنیز، وجود دارد.

«ویتامین ث» علاوه بر حفظ سلامتی و افزایش کارآیی بدن، در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی نیز موثر است و البته این ویتامین را بدن انسان تولید نمی‌کند، بلکه از طریق مصرف مواد غذایی از جمله میوه‌هایی که حاوی «ویتامین ث» هستند، می‌بایست تامین شود.

در حال حاضر انواع میوه‌ها و محصولات فرنگی تازه که حاوی «ویتامین ث» هستند، در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند و تهیه این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برای عموم شهروندان از این مراکز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول