اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به 325 نفر/ 205 نفر ترخیص شدند

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تا کنون ۳۲۵ نفر است.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به 325 نفر/ 205 نفر ترخیص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در نشست خبری اظهار داشت:  از ۱۰۳ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه، تست ۱۶ نفر با متوسط سن ۶۵ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است که ۹ مرد و ۷ زن بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: این 16 نفر شامل حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان  ۶ نفر شامل  چهار مورد شهرستان زرند و دو مورد شهرستان کرمان، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۵ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۴ نفر و حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک نفر بودند.

وی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان را تاکنون ۳۲۵ نفر و تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۳۰ مورد عنوان کرد و تصریح کرد: از ابتدا تا کنون دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۴۷مورد، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۳۵ مورد،  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  ۱۵ مورد، دانشگاه علوم پزشکی بم ۱۸ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱۰ مورد مثبت کرونا داشتند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۲۰۵ مورد است.

وی ادامه داد: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۸۰ نفر و ۳۸ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

شفیعی یادآور شد: اختلاف آماری بین  ۳۸۰ مورد بستری و  ۳۲۵ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به‌صورت سرپایی بوده که تست آنها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افراد بستری در آی سی یو هم اکنون ۵ نفر و افراد مستقر در نقاهتگاه هم  ۷ نفر هستند.

شفیعی ابراز داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها به‌دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز یک هزار و 956 مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد بوده است.

وی در پایان تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز را یک هزار و 381 مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول