اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازدید فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از کارگاه تولید ماسک در ارومیه

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از کارگاه تولید و توزیع رایگان ماسک در ارومیه بازدید کرد.

بازدید فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از کارگاه تولید ماسک در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به دنبال شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم بیمارستان‌ها و عموم مردم جامعه به ماسک و سایر لوازم بهداشتی، تعدادی از بانوان و خیرین در راستای تامین ماسک مورد نیاز افراد نیازمند و آسیب پذیر اقدام کرده‌اند.

این کارگاه تولید ماسک که روزانه یک هزار تا یک هزار و 500 ماسک تولید می‌کند، به همت جمعی از بانوان و فعالان فرهنگی ارومیه راه‌اندازی شده و ماسک‌های تولیدی به صورت کاملا بهداشتی تولید و در بیمارستان‌ها بین کادر پزشکی و در حاشیه شهرها بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

این کارگاه تولید به صورت کاملا خودجوش و با اخذ مجوز از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فعالیت می‌کند و ماسک‌های تولیدی این کارگاه به صورت رایگان توزیع می‌شود.

پارچه مورد نیاز برای تهیه این ماسک‌ها از طرف دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و جمعی از خیرین شهرهای مختلف استان تامین می‌شود و تا کنون 3هزار و 500 ماسک به صورت کاملا رایگان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در بازدید از این کارگاه، ضمن تقدیر از این تلاش جهادی، از نزدیک در جریان روند تولید این ماسک‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول