اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند آذربایجان‌غربی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور و استان بعد از شیوع بیماری کرونا و آسیب تعدادی از خانواده‌های استان از این شرایط اقتصادی، گفت: بسته‌های معیشتی با همکاری دولت و خیرین تهیه و بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در جلسه شناسایی و نحوه کمک به خانواده‌های مشمول دریافت بسته‌های معیشتی آسیب‌پذیر از بیماری کرونا، اظهار کرد:  با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان و شرایط اقتصادی سخت مردم در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در کشور، متاسفانه شاهد بروز برخی مشکلات اقتصای  در بین اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا با اجرای طرح‌های مختلف از جمله پرداخت کمک هزینه‌های معیشتی و تسهیلات کم بهره بخشی از این آسیب‌ها را جبران کند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در آذربایجان‌غربی نیز ما قصد داریم با کمک افراد خیر و نیکوکار و همچنین حمایت‌های دولتی افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند را شناسایی و علاوه بر بسته‌های معیشتی دولت که به صورت کشوری توزیع می‌شود، برای حدود یکصد هزار خانوار بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و در بین آنان توزیع کنیم.

وی بر اجرای برنامه منسجم با مدیریت واحد در زمینه شناسایی و توزیع این اقلام تاکید کرد و گفت: از خیرین و افراد نیکو کار استان نیز که همیشه و در همه حال در کمک به افراد آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه پیش قدم بودند نیز تقاضا داریم تا در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

شهریاری در ادامه از تمام خیرین استان که در تهیه تعدادی از دستگاه‌ها و تجهیزات و اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم و بیمارستان‌های استان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک کردند قدردانی کرد و گفت: با وجود تجهیزات پزشکی مناسب در مراکز درمانی استان، تهیه تجهیزات پزشکی و اهدای آن به مراکز درمانی استان توسط خیرین، ارائه خدمات به مردم در این مراکز را بهتر کرده است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول