اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش تولید مواد ضدعفونی با راه‌اندازی خط‎های جدید تولید در گلستان

به منظور مقابله با ویروس کرونا و تأمین نیاز مردم گلستان به مواد ضدعفونی، برخی تولیدکنندگان استان ظرفیت خالی واحدهای خود را به تولید مواد ضدعفونی اختصاص دادند.

افزایش تولید مواد ضدعفونی با راه‌اندازی خط‎های جدید تولید در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بعد از اپیدمی ویروس کرونا، از آنجایی که نیاز به استفاده از مواد ضدعفونی در جامعه افزایش یافت برخی تولیدکنندگان در اقدامی جهادی ظرفیت خالی واحدهای خود را به تولید مواد ضدعفونی اختصاص دادند.

یک واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی آق‌قلا که در زمینه تولید داروهای انسانی و مواد اولیه فعالیت می‌کند به تازگی از ظرفیت خالی کارخانه استفاده و با توجه به شرایط و نیاز جامعه به تولید مواد ضدعفونی پرداخته است.

* اختصاص قسمت ظرفیت خالی کارخانه به تولید مواد ضدعفونی

در همین رابطه مدیر این واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه قبل از اپیدمی کووید ۱۹ در زمینه محصولات ضدعفونی نیز فعالیت داشتیم و در اداره ملزومات نیز ما را می‎شناختند خیلی سریع توانستیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم و قسمتی از ظرفیت خالی کارخانه را به تولید مواد ضدعفونی اختصاص دادیم.

حامد پناه با بیان اینکه در این واحد تولیدی ۲۸ نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند، افزود: از اسفند ماه در دو شیفت کاری مشغول به فعالیت هستیم و این شرکت دانش‌بنیان با حمایت پارک علم و فناوری گلستان توانسته تا سقف ۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی را روانه بازار کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ واحد تولیدی در گلستان با تولید بین ۲۰ هزار لیتر تا ۳۰ هزار لیتر در روز به تولید مواد ضدعفونی دست و سطوح می‎پردازد.

انتهای پیام/ ۸۳۰۱۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول