اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای اورژانس هسته‌ای بوشهر

استاندار بوشهر از تامین اعتبار پنج میلیارد تومانی برای پروژه اورژانس هسته‌ای بوشهر خبر داد.‬

تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای اورژانس هسته‌ای بوشهر

 ‫به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان که با محوریت بررسی پروژه‌های عمرانی برگزار شد،اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته 2.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 2.5 میلیارد تومان هم از اعتبارات وزارت بهداشت برای تکمیل اورژانس هسته‌ای بوشهر اختصاص یافت.‬ 

استاندار بوشهر یادآور شد: تامین این میزان اعتبار نقش مهمی در تکمیل پروژه مهم اورژانس هسته‌ای برای استان بوشهر دارد.‬

وی با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها اضافه کرد:  حوزه معاونت عمرانی استانداری، نقشه راه پروژه‌های عمرانی استان را به تفکیک شهرستانی تدوین کند.

گراوند با بیان اینکه پروژه‌های سفر هیات دولت به استان برای اجرا و تامین اعتبار، تفکیک شهرستانی شود، اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها با نظر فرمانداران تامین اعتبار می‌شوند، ضمن اینکه تفکیک شهرستانی پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی هم باید مشخص شود.

وی اضافه کرد: در اولویت‌بندی اجرا و تامین اعتبار پروژه‌های شهرستانی، فرمانداران مشکلات عمده شهرستان‌ها را مدنظر داشته باشند، یکی از مشکلات جدی استان مسئله آب است که نباید از این مشکل غافل شویم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: شیوه جدید توزیع اعتبارات در استان، هدف‌گذاری برای پایان سال است و سازمان برنامه بودجه، معاونت عمرانی، فرمانداران و تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند سال مالی را در بهمن‌ماه تمام کنند.

وی یادآور شد: توزیع اعتبارات دقیقه 90 بازخورد خوبی برای استان نخواهد داشت و سازمان برنامه و بودجه استان این رویه را تغییر دهد.

گراوند یادآور شد: در حالی که اعتبار ارزش افزوده شهرداری‌ها در سال 96 کمتر از 650 میلیارد تومان بوده این رقم امسال به 810 میلیارد تومان رسیده و ضروری است شهرداری‌ها توجه به عمران شهری را در تدوین پروژه‌ها لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداران از ظرفیت منابعی که در اختیار دهیاری‌ها قرار دارد استفاده کنند ضمن اینکه نظارت جدی بر منابعی که دهیاری‌ها دارند صورت گیرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از فرصت‌های خوبی که بعد از کرونا در استان ایجاد شد استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس است که در وقت و هزینه هم صرفه‌جویی می‌کند، لذا فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی از این فرصت برای نشست‌ها و جلسات خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول