اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و غذایی در مناطق کم‌ برخوردار اهواز

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان گفت: 5 هزار بسته غذایی و بهداشتی با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه به اقلام ضروری، امروز در مناطق محروم کلانشهر اهواز توزیع شد.

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و غذایی در مناطق کم‌ برخوردار اهواز

عباس نبگانی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم در راستای رفع نیازهای ضروری مردم، اقدامات موثری توسط حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان برای تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفت و نیروهای بسیجی این حوزه به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی معابر و اماکن عمومی نیز همچنان توسط این حوزه ادامه دارد، افزود: 27 اسفندماه نیز در یک رزمایش بزرگ، مناطق محوله توسط شورای تامین استان به حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان توسط نیروهای بسیجی این حوزه ضدعفونی شد و این اقدام در سایر شهرستان‌های همجوار نیز انجام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان بیان کرد: امروز 17 فرودین‌ماه نیز 5 هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط این حوزه در سطح مناطق محروم و کم برخوردار اهواز توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول