اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش40 درصدی خرید اینترنتی در چهارمحال و بختیاری/ فعالیت بی‌وقفه دفاتر پستی در روزهای کرونایی

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از افزایش ۴۰ درصدی خریدهای اینترنتی در استان خبر داد و گفت: کارمندان پست بدون حتی یک روز تعطیلی در ایام شیوع کرونا در حال فعالیت و خدمت‌رسانی بوده‌اند.

افزایش40 درصدی خرید اینترنتی در چهارمحال و بختیاری/ فعالیت بی‌وقفه دفاتر پستی در روزهای کرونایی

عبدالله درگاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از افزایش ۴۰ درصدی خریدهای اینترنتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: یکی از راه‌هایی که برای در خانه ماندن مردم کارآمد است خرید و فروش اینترنتی است که تمامی امکانات اداره پست برای این امر بسیج شده است.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به پویش ملی در خانه بمانیم و استقبال مردم باید سازمان‌هایی باشند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند که از جمله مهم‌ترین آنها اداره پست است.

فعالیت بی‌وقفه کارکنان پست در روزهای کرونایی

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلات نوروزی و همچنین کرونا تمامی کارکنان و کارمندان بدون حتی یک روز تعطیلیِ دفاتر پستی، در حال فعالیت و خدمت‌رسانی بوده‌اند، افزود: نامه‌رسان‌ها به صورت کشیک در تمامی سطح شهر در حال مبادله و خطوط پستی در حال حرکت بودند.

درگاهی خاطرنشان کرد: در مدت قرنطینه خانگی خریدهای اینترنتی مردم چهارمحال و بختیاری از استان‌های دیگر 40 درصد و از داخل استان 10 درصد نسبت به گذشته افزایش داشته است.

سفارش ملزومات بهداشتی کرونا از طریق یک اپلیکیشن/ همکاری پست با فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی موارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی و دستکش انجام می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه با شرکتی خصوصی و شبکه بهداشت و با همکاری استانداری انجام شده که طبق آن ملزومات کرونا شامل دستکش، ماسک، موادضدعفونی‌کننده و... از طریق یک اپلیکیشن برای مردم ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: مردم با ورود به این اپلیکیشن و درخواست با استفاده از کد ملی و کد پستی و پرداخت هزینه موارد درخواستی خود را درب منزل دریافت می‌کنند.

درگاهی با بیان اینکه اجرای این تفاهم‌نامه باعث کاهش تردد مردم و همچنین برقراری عدالت در سطح جامعه می‌شود، گفت: طرح همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در دستورکار قرار گرفته است.

اجرای طرح کدگذاری در استان/ تسریع در مکان‌یابی سازمان‌های امدادرسان

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری همچنین از اجرای طرح کدگذاری در استان خبر داد و افزود: در این طرح هر مکان که دارای کد پستی باشد با همکاری سایر ادارات مانند آب، برق و گاز که قبوض را توزیع می‌کنند به سیستمی با عنوان GMAP متصل و یکسان‌سازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این پروژه هر مکان با استفاده از کد پستی، روی نقشه به عنوان ژئوکد پیاده‌سازی می‌شود و به تسریع امدادرسانی و مکان‌یابی توسط سازمان‌های امدادرسان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول