اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی فکری

ثبت نام 1200 کودک برای دریافت هدیه قهرمانان کوچک

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: از اعلام طرح «قهرمانان کوچک» 1200 کودک به همراه پدر یا مادر خود در برنامه تور کودکانه که پس از شکست کامل ویروس کرونا اجرا می شود ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 1200 کودک برای دریافت هدیه قهرمانان کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس، پرهام جانفشان با بیان اینکه طرح «قهرمانان کوچک» به تمام کودکان در بازه سنی 7 الی 12 سال که به عنوان یک قهرمان کوچک تا شکست کامل ویروس کرونا در منزل می مانند تعلق دارد، گفت: به منظور اوقات فراغت گروه سنی جوان و نوجوان در دوران پسا کرونا نیز در حال برنامه ریزی هستیم که به زودی اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: ثبت نام در این طرح تا اعلام شکست ویروس کرونا از کودکان  ادامه خواهد داشت و کافیست والدین نام فرزند خود را به همراه واژه قهرمان کوچک به سامانه 5000542020 پیامک کنند، هدیه کودکان در این طرح استفاده از برنامه تور‌های کودکانه به همراه مادران پس از شکست کامل ویروس کرونا خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: بعد از شکست ویروس کرونا زمان و نحوه اجرای تور کودکانه برای والدین آنها پیامک خواهد شد تا به همراه فرزند خود در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول