اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم تجدید نظر در خصوص اعلام وضعیت سفید کرونا در سیستان و بلوچستان

منتخب مردم خاش،میرجاوه و تفتان در مجلس یازدهم ضمن درخواست از رئیس جمهور مبنی بر تجدید نظر در خصوص اعلام وضعیت سفید در این استان و به تبع آن بازگشایی مراکز آموزشی و اصناف گفت: برخلاف تلاش‌های شبانه روزی خدمتگزاران عرصه سلامت برای مقابله با کرونا، همچنان تهدید این ویروس همانند سایر نقاط کشور معطوف به سیستان و بلوچستان است.

لزوم تجدید نظر در خصوص اعلام وضعیت سفید کرونا در سیستان و بلوچستان

اسماعیل حسین زهی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار کرد: برخلاف تلاش های شبانه روزی خدمتگزاران عرصه سلامت و حمایت نیروی های مسلح برای مقابله با کرونا همچنان تهدید این ویروس همانند سایر نقاط کشور معطوف به سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت مردم استان مسئله ای غیرقابل اغماض و چشم پوشی است گفت: تصمیم اخیر رئیس جمهور مبنی آغاز فعالیت ها عواقب جبران ناپذیر را برای مردم به همراه خواهد داشت.

منتخب مردم خاش،میرجاوه و تفتان در مجلس یازدهم ضمن درخواست از رئیس جمهور مبنی بر تجدید نظر در خصوص اعلام وضعیت سفید در این استان و به تبع آن بازگشایی مراکز آموزشی و اصناف گفت: امید است در سایه توجهات خداوند و رهنمود های مقام معظم رهبری و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا به زودی شاهد بازگشت آرامش و شرایط عادی به جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: مردم در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه مسئولین ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول