اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افزایش سفرها به سیستان و بلوچستان سبب افزایش بیماران کرونا شده است

نماینده مردم خاش،میرجاوه،تفتان،کورین و نصرت آباد با بیان اینکه افزایش سفرها به سیستان و بلوچستان سبب افزایش مبتلایان به ویروس کرونا شده است، گفت: این استان به عنوان پیشانی ایران از چند جهت در معرض شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

افزایش سفرها به سیستان و بلوچستان سبب افزایش بیماران کرونا شده است

علی کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان پیشانی ایران از چندین جهت در معرض شیوع  ویروس کرونا قرار دارد.

وی افزود: وجود مرزهای طولانی خشکی و آبی در این استان، تردد های مجاز و غیر مجاز اتباع، فعالیت بندر چابهار، ترخیص کالا و انتقال آن به سراسر کشور و همچنین تردد رانندگان ماشین های سنگین باری در سطح استان، فقر شدید مردم، نبود امکانات رفاهی،بهداشتی و درمانی بیانگر وضعیت قرمز سیستان و بلوچستان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم تصریح کرد: میطلبد با توجه به مشکلات موجود در تصمیمات اتخاذ شده برای رفع قرنطینه ادارات، مدارس، دانشگاه ها، صنوف، کارخانجات و فعالیت پروژه های عظیم تجدید نظر شود.

نماینده مردم خاش،میرجاوه،تفتان، کورین و نصرت آباد با بیان اینکه اعلام غیر کارشناسی شده رفع قرنطینه باعث افزایش سفرهای مردم دیگر مناطق کشور به استان سیستان و بلوچستان خواهد شد گفت: هجوم و افزایش سفر ها به استان سبب افزایش مبتلایان به ویروس کرونا شده و با توجّه به کمبود امکانات استان و نبود زیرساخت های پزشکی مناسب برای درمان مبتلایان این مسئله به بحرانی بزرگتر در کشور تبدیل خواهد شد.

کرد خواستار شد: عموم مردم استان پهناور و مرزی سیستان و بلوچستان برای شکست این بحران ملی به اعمال قوانین، مقررات، آیین نامه ها و دستور العمل های ستاد مبارزه با ویروس کرونا توجه و دقت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول