اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی‌گیر آمریکایی از المپیک 2020 خداحافظی کرد

فرانک مولینارو کشتی گیر آمریکایی پس از تعویق المپیک 2020 توکیو، دیگر تمایلی برای کشتی گرفتن ندارد.

کشتی‌گیر آمریکایی از المپیک 2020 خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرانک مولینارو آزادکار وزن 65 تیم کشتی آمریکا، پس از تعویق المپیک 2020 توکیو، قید کشتی گرفتن را زد.

مولینارو که در وزن 65 کیلوگرم رقابت های المپیک 2016 برزیل به عنوان پنجم رسیده بود، در این مورد گفته است: قرار بود در رقابت های انتخابی المپیک که قرار بود این هفته در کشور آمریکا برگزار شود، حضور یابم و شانس خود را برای شرکت در المپیک 2020 توکیو امتحان کنم.

این کشتی گیر 31 ساله ادامه داد: همه چیز با قرنطینه اتفاق افتاد و در ادامه مسابقات نیز به تعویق افتاد و وقتی فهمیدم که المپیک تا یکسال دیگر برگزار نمی شود، به این نتیجه رسیدم که با زمانبندی که برای زندگی خود دارم نمی توانم دیگر ادامه دهم خصوصا اینکه کشتی آمریکا در این وزن نیز سهمیه المپیک را در اختیار ندارد.

مولینارو گفت: بزرگترین چیز برای من زمان است و صادقانه باید بگویم که هرگز نمی دانستم که چه زمانی دست از کشتی گرفتن بر می دارم. اما در حال حاضر رفتن از دنیای قهرمانی معقول تر از ادامه دادن است.

این کشتی گیر آمریکایی که مدتی هم مصدوم بود در مورد خاطرات کشتی گیری خود تصریح کرد: در کلاس اول در کتابم نوشتم که می خواهم در المپیک کشتی بگیرم که این رویا به حقیقت پیوست.

وی در مورد تجربه حضورش در المپیک اظهار داشت: وقتی برای اولین دیدار خود را گرم می کردم واقعا برای من حضور در این مسابقات خارج از واقعیت بود و گفتم بالاخره به جایی رسیدم که می خواهم با بهترین نفرات جهان کشتی بگیرم. به این باور رسیدم که می توانم همه را شکست دهم چراکه برای رسیدن به این موقعیت بیشتر از 20 سال تمرین کرده بودم و ناکامی و موفقیت را آموختم. تجربه ی شگفت انگیزی داشتم و امیدوارم بتوانم از چیزهای زیادی که یاد گرفتم برای مربیگری و پیشرفت شغلی ام استفاده کنم.

مولینارو در المپیک 2016 برزیل در دیدار رده بندی با شکست مقابل فرانک چامیزو ایتالیایی پنجم شد. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول