اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیاتی از نحوه برگزاری جلسات صحن و کمیسیون‌های مجلس به روایت ذوالنوری

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قرار شده کمیسیون‌هایی که موضوعاتی را در دستور کار دارند اعلام کنند و بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، مکان‌هایی پیش‌بینی شود تا جلسات کمیسیون‌ها دایر شود.

جزئیاتی از نحوه برگزاری جلسات صحن و کمیسیون‌های مجلس به روایت ذوالنوری

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسات علنی خود را با حضور نمایندگان تشکیل خواهد داد.

وی افزود: در جلسه علنی فردا قرار است نمایندگان وضعیت حوزه‌های انتخابیه و مجموعه عملکردهای خود را در طول این مدت تشریح کرده و همچنین درباره اوضاع کرونا، جلسات مجلس و فعالیت و تلاشی که مجلس در این خصوص باید داشته باشند، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: قاعدتا بخشی از جلسه فردای مجلس به نطق‌ها اختصاص می‌یابد و کمکی که مجلس می‌تواند برای دولت و مردم داشته باشد تا از این شرایط عبور کنیم.

ذوالنور همچنین خاطرنشان کرد: چهارشنبه نیز اخذ رای اعتماد و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل تعطیل شده و به گونه‌ای است که فرد نان شب خود را از کار روزش باید تامین کند و اکنون چون کار وی تعطیل است در مضیقه است، لذا باید برای اینها تصمیم‌گیری و کمک شود.

وی همچنین یادآور شد: همچنین در بحث تولید نیز بحث خواهد شد که چه باید کرد تا تولید متوقف نشده و آسیب نبیند و با توجه به ضرورت طرح فاصله گذاری اجتماعی چه کاری باید کرد که تولید آسیب نبیند.

ذوالنور در همین رابطه خاطرنشان کرد: قرار شده کمیسیون‌هایی که موضوعاتی را در دستور کار دارند اعلام کنند و بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، مکان‌هایی پیش‌بینی شود تا جلسات کمیسیون‌ها شکل گرفته و دایر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول