اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

4 پاساژ در گنبدکاووس برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پلمب شد

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: از زمان اجرای طرح تعطیلی صنوف غیرضرور تاکنون چهار پاساژ که دارای واحدهای صنفی بسیاری بودند، پلمب شد.

4 پاساژ در گنبدکاووس برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پلمب شد

خلیل رجبلی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: طرح تعطیل شدن واحدهای صنفی غیرضرور در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از هشتم فروردین ماه امسال در گنبدکاووس در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح چهار پاساژ که به تذکرات ستاد مقابله با بیماری کرونا توجهی نکرده و همچنان واحدهای صنفی غیرضرور در این پاساژ فعالیت داشتند بر طبق مصوبه ستاد مقابله با این بیماری پلمب شدند.
رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: براساس این طرح 126 واحد صنفی غیرضرور نیز در شهرستان پلمب شدند.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گشت‌های مشترک توسط اداره صمت، اداره تعزیرات، بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اماکن در طول شبانه‌روز انجام می‌شود که در بیشتر این گشت‌ها فرماندار شهرستان نیز حضور دارند.
رجبلی گفت: از هشتم فروردین تاکنون 62 مورد گشت مشترک در اجرای نظارت بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته و این گشت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط شهرستان از بیماری کرونا ادامه دارد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول