اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تحقق جهش تولید با اعتماد به توان جوان ایرانی/ آمادگی بسیج دانشجویی برای حرکت در مسیر شعار سال

مسؤول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای حرکت در مسیر جهش تولید، گفت: اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال با برنامه‌ریزی قوی و توجه به نقاط قوت داخلی و توان جوانان ایران محقق خواهد شد.

تحقق جهش تولید با اعتماد به توان جوان ایرانی/ آمادگی بسیج دانشجویی برای حرکت در مسیر شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد، مرتضی کریمی، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و تعیین شعار سال به نام جهش تولید، بزرگترین چشم انداز مجموعه بسیج دانشجویی در جهت سازماندهی و جهت‌گیری هسته‌های مسئله‌محور دانشجو در سال 1399 می‌باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری افزود: شعار سال 99 با عنوان "جهش تولید"، به یاری خدا و با کمک به رفع بلای ویروس منحوس کرونا و برنامه‌ریزی قوی و توجه به نقاط قوت داخلی و توان جوانان ایران محقق خواهد شد.

کریمی با اشاره به برخی از فعالیت‌های دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در سال 98، توضیح داد: تشکیل هسته‌های مساله‌محور و پرداختن به مسائل مهم کشور و مردم در سطوح مختلف و حضور جهادی در عرصه‌های مختلف با رویکرد حل مساله از سیل سال 98 تا تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا که ثمره خوبی داشته است.

این مقام مسؤول در پایان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و تعیین شعار سال به نام جهش تولید، بزرگترین چشم‌انداز مجموعه بسیج دانشجویی در جهت سازماندهی و جهت‌گیری هسته‌های مسئله‌محور دانشجو در سال 1399 می‌باشد، که به یاری خدا و با کمک به رفع بلای ویروس منحوس کرونا و برنامه‌ریزی قوی و توجه به نقاط قوت داخلی و توان جوانان ایران محقق خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول