اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کوچ هفته هنر انقلاب به فضای مجازی در خراسان شمالی

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از اجرای برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی خبر داد و گفت: برنامه‌های گرامیداشت این هفته، همچون تقدیر از هنرمندان استان درزمانی دیگر برگزار می‌شود.

کوچ هفته هنر انقلاب به فضای مجازی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، وحید نمازی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، بر آن شدیم تا یک سری از برنامه‌های حوزه هنری را هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در قالب فعالیت‌های مجازی رقم بزنیم.

وی افزود: برنامه گرامیداشت هفته هنر و انتخاب چهره هنری سال درزمانی مناسب و بعد از اعلام بخش‌نامه مربوطه برگزار خواهد شد، اما امسال یک سری از برنامه‌ها رنگ و بوی مجازی به خود می‌گیرد که هم‌زمان با هفته هنر؛ بیستم فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی به مسابقه «نمایش در خانه» که به همت واحد نمایش حوزه هنری استان هم‌زمان با هفته هنر رقم می‌خورد، اشاره و تصریح کرد: این مسابقه در راستای مقابله با ویروس کرونا و قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت و احیای شورونشاط اجتماعی و امیدآفرینی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد صرف اهالی هنر نیست و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب تک نمایش یا همراه با اعضای خانواده نسبت به تولید اثر اقدام کنند.

نمازی «بهارخانه» را از دیگر برنامه‌های ادبی بیان کرد که در قالب گفت و گو نویسی ، داستانک و در محورهای مختلفی هم‌چون مشارکت اجتماعی در شکست کرونا، راه‌های نوین و جذاب برای صله‌رحم، خدمات نیروهای امدادی، انتظامی و... در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: حرکت‌هایی ازاین‌دست می‌تواند منشأ ایده‌ها و خلاقیت‌ها باشد و ما نیز از فرصت در خانه بودن به دنبال رسیدن به فضایی خلاقانه و و ایده‌ها هستیم تا هم آداب باهم در خانه بودن را یادآوری کنیم و هم تجربه‌های جدیدی به‌دست آوریم.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی همچنین به برگزاری شب‌شعر مجازی هم‌زمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در استان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا به مدت یک هفته تا ۱۰ روز هر شب ساعت ۲۰ شب‌شعر مجازی به‌صورت لایو دونفره و یا ارسال ویدئو در اینستاگرام برگزار کنیم.

وی به فصل چهارم مجله تصویری ایوان هنر در قالب معرفی هنرمندان، محصولات هنری و تولیدات استان و رویدادهای هنری در رشته‌های مختلف و پخش فیلم‌های کوتاه، موشن گرافی‌ها و ارائه آثار هنرمندان در قالب عکس و موسیقی شخصیت‌های هنری و تولیدات آن‌ها به‌عنوان دیگر فعالیت هنری در این هفته اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول