اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دستورالعمل فعالیت های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد/ برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: دستورالعمل نحوه انجام فعالیت های مدیریت پژوهشی در دوره شیوع و همه گیری بیماری کووید 19 به معاونین پژوهشی دانشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی ابلاغ شد.

دستورالعمل فعالیت های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد/ برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس،دستورالعمل نحوه انجام فعالیت های مدیریت پژوهشی در دوره شیوع و همه گیری بیماری کووید ۱۹ به معاونین پژوهشی دانشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی ابلاغ شد.

این دستورالعمل در خصوص صدور مجوز برگزاری جلسات سمینار و دفاع به صورت الکترونیکی و نیمه حضوری و همچنین شیوه پیگیری و انجام فعالیت های مدیریت پژوهشی در این دوره می باشد.

بر اساس این دستورالعمل، با توجه به مکانیزه شدن اکثر فعالیت های ادارات پژوهشی دانشکده ها و مدیریت پژوهشی، فعالیت های مذکور بدون حضور فیزیکی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی (مگر در موارد خاص و غیرقابل پیش بینی) قابل انجام است.

هر یک از کارکنان حوزه پژوهشی (دانشکده ها و مدیریت) از طریق امکانات مختلف ارتباط (سامانه گلستان، سامانه چارگون، ایمیل مدرس، تلفن) در ساعات اداری باید همواره در دسترس بوده و در حداقل زمان ممکن پاسخگو باشند.

همچنین تمامی جلسات از جمله سمینار ۶ ماهه دانشجویان دکتری، تصویب پروپوزال دانشجویان، پیش دفاع دانشجویان دکتری، دفاع نهایی دانشجویان دکتری و دفاع نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد می تواند به صورت الکترونیکی و یا در شرایط خاص با رعایت کلیه ملاحظات نیمه حضوری (صرفا با حضور اساتید راهنما و داورانی که امکان حضور مجازی در جلسه را ندارند) برگزار شود.

بر اساس دستورالعمل یاد شده، جلسات شوراهای حوزه پژوهش و فناوری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی از طریق اتوماسیون اداری انجام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول