اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حضور فرهنگیان در پایگاه‌های سلامت / 30 هزار ماسک توسط معلمان بسیجی تولید شد

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: با توجه به وظیفه ذاتی بسیج، از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا متوجه کمبود ماسک و نیاز به نیرو در پایگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی شدیم و کار را در دو جبهه فوق آغاز و پیگیری نمودیم.

حضور فرهنگیان در پایگاه‌های سلامت / 30 هزار ماسک توسط معلمان بسیجی تولید شد

مجتبی آمرکاشی، مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به خدمات بسیج فرهنگیان البرز در روزهای مبارزه با کرونا، گفت: با توجه به وظیفه ذاتی بسیج، از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا متوجه کمبود ماسک و نیاز به نیرو در پایگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی شدیم و کار را در دو جبهه فوق آغاز و پیگیری نمودیم.

آمرکاشی ادامه داد: در فاز اول با همکاری خوب ادارات آموزش و پرورش استان موفق به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در دو ناحیه ۴ و ۱ کرج شدیم که در کارگاه ناحیه ۴ تولید ۳۰ هزار ماسک در دستور کار قرار گرفت که به حمد الله با مشارکت بسیار خوب همکاران فرهنگی به ویژه مدارس فنی و حرفه ای دخترانه این امر به انجام رسید و هم اکنون در ۱۷ فروردین در حال ادامه کار است.

وی افزود: فاز دیگر کار معرفی فرهنگیان علاقه مند برای ارائه خدمات در پایگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی بود که کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی ۱ و ۲ کرج و نظر آباد و ساوجبلاغ  در این زمینه تلاش‌های بسیاری داشته اند.

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز بیان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان با توجه به وظیفه ذاتی بسیج مبنی بر حضور به موقع در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیازمند است اعلام آمادگی نموده و با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگیان بسیجی آماده ارائه خدمات می‌باشد.

آمرکاشی ضمن قدردانی از افرادی برای مبارزه با کرونا در تلاش هستند، اضافه کرد: قبل از اعلام رسمی ادارات آموزش و پرورش معلمان دلسوز و کاربلد مدارس کار آموزش در فضای مجازی را شروع کردند و تمامی برنامه‌ها بدون تعطیلی و از طریق فضای مجازی ارائه شد، همچنین معلمان با خانواده‌ها در تماس بودند که از زحمات بی دریغ این عزیزان نیز کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آوریم.

وی یادآوری کرد: در پایان سازمان بسیج فرهنگیان آمادگی خود برای کمک های احتمالی به آموزش و پرورش را اعلام مینماید و از دریافت نظرات و پیشنهادات فرهنگیان ارجمند استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول