اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت الله علوی گرگانی: مردم در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور امام عصر(عج) دست به دعا بردارند

آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیامی از همه مؤمنان خواست با احیای شب نیمه شعبان با قرائت دعای کمیل و دعای فرج از خداوند متعال، رفع بلاها و آفات متوجه جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعاگو باشند.

آیت الله علوی گرگانی: مردم در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور امام عصر(عج) دست به دعا بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت الله علوی گرگانی در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان آمده است: ماه شعبان ماه رحمت و تقرب الی الله و ماه نزول برکات معنوی الهی است. تمام ساعات و ایام و لحظات این ماه به ویژه شب و روز نیمه شعبان برای مؤمنین و دلدادگان حضرت حق قابل بهره گیری و استفاده است.

در این پیام خاطرنشان شده است: از همه متدینین و مؤمنین خواستارم که در این شب‌ها و روزهای عزیز مخصوصا در شب نیمه شعبان با خلوص نیت و قلبی شکسته و خضوع و خشوع در مقابل پروردگار و با واسطه قراردادن انوار قدسیه ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصا امام منتظران حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام در منزل و در جمع خانواده و یا در مکانی خلوت متوسل شده و با احیای شب نیمه شعبان و قرائت ادعیه وارده مخصوصا دعای کمیل و دعای فرج و برخی ادعیه مأثور از خداوند متعال رفع بلاها و آفات دنیوی و معنوی متوجه به جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت نیز دعاگو باشند.

در این پیام خاطرنشان شده است: شکی نیست که خداوند به دل‌های شکسته مؤمنین نظر رحمت انداخته و با عنایت امام زمان علیه السلام دعای آنها را مقرون به اجابت خواهد کرد.

در این پیام یادآور شده است: امید است خداوند به حق صاحب این شب عزیز فرج امت را با ظهور امام المنتظر حضرت مهدی علیه السلام هرچه زودتر مقدر فرماید.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول