اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «صبح امید» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش برنامه «صبح امید» به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد.

برنامه «صبح امید» از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: ویژه‌‌برنامه «او خواهد آمد» روز چهارشنبه 20 فروردین ساعت 21:30 تا 23:55 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه نگاهی گذرا به فرازهای مختلف دعای عهد دارد که از مسجد مقدس جمکران بدون حضور مستمع اجرا می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف با اشاره به موضوعات فرعی برنامه «او خواهد آمد» گفت: خداشناسی و چرایی تمرکز بر صفت حیّ، امام‌شناسی و چرایی سلام جمعی بر امام حیّ، مسؤولیت‌شناسی در زمان غیبت و رجعت (مددکاری، دفاع از امام، امتثال اوامر، هم‌رکابی تا شهادت و ...) از جمله موضوعات فرعی این برنامه است.

وی آمادگی و آماده‌سازی جامعه برای ظهور دولت حق و برکات ظهور دولت حق(نابودی ظلم و باطل، حمایت از مظلوم، تجدید احکام و سنت‌ها، رفع غم و غصه، عزّت مسلمین و ...) را از دیگر موضوعات فرعی برنامه او خواهد آمد ذکر کرد.

حجت‌الاسلام صفایی عنوان کرد: سیدروح‌الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، رضا ملایی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا نصوری به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی از پخش برنامه صبح امید روز پنجشنبه 21 فروردین ماه از ساعت 8:30 تا 10:50 خبر داد و افزود: برکات توسل و استغاثه به حضرت حجت(عج) در گرفتاری‌ها و مشکلات موضوع کلی این برنامه است و عنایت ویژه خداوند به امام عصر(عج) به عنوان موضوع فرعی این برنامه محسوب می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف عنایت ویژه امام عصر(عج) به شیعیان و منتظران راستین، تأثیر توسل به حضرت در آرامش روحی منتظران، شرایط استغاثه به حضرت حجت(عج) و نماز و دعای استغاثه به حضرت حجت(عج) را از موضوعات فرعی این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، محمدجواد محمدی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ محمدصابر جعفری به عنوان کارشناس این برنامه است.

حجت‌الاسلام صفایی با اشاره به پخش ویژه برنامه در انتظار صبح گفت: این برنامه روز پنجشنبه 21 فروردین ساعت 00:30 بامداد تا 4 از رادیو معارف پخش می‌شود و مراسم احیاء شب نیمه‌شعبان، به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران، بدون حضور مستمع از این رسانه پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: حمید عربی به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری، حاج مهدی سلحشور به عنوان مداح و آیت‌الله اعرافی به عنوان سخنران این برنامه است.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف با اشاره به پخش ویژه‌برنامه «منتظران» از شنبه 16 فروردین تا جمعه 22 فروردین ساعت 9 تا 9:30 گفت: موضوع کلی این برنامه بررسی ویژگی‌های جامعه منتظر و منتظران دین‌محور است و همچنین از جمله موضوعات جزئی می‌توان به شاخص‌های منتظران دین‌محور اشاره کرد.

وی شاخص‌های منتظران اخلاق‌محور، جامعه منتظر و نقش اتحاد در زمینه‌سازی ظهور، جامعه منتظر و بصیرت و انقلابی‌گری و جامعه منتظر و حکومت انتظارمحور را از موضوعات فرعی این برنامه ذکر کرد.

حجت‌الاسلام صفایی عنوان کرد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، محمدجواد محمدی به عنوان مجری و حجج اسلام محمدمهدی حائری‌پور و محمدرضا نصوری به عنوان کارشناسان این برنامه هستند.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «یار مهربان» از 16 تا 22 فروردین ماه ساعت 16:30 پخش می‌شود، گفت: این مسابقه با محوریت رمان امام زمانی «دوازدهم» اثر علی مؤذنی در رادیو معارف برگزار می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف خاطرنشان کرد: سیدروح‌الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده و حمید سوری، آرش دارابی و علیرضا نائینی‌زاده به عنوان مجریان این برنامه هستند.

وی از پخش برنامه «بشارت» از 16 تا 21 فروردین هر روز ساعت 17:30 خبر داد و افزود: در این برنامه به تبیین معارف مهدوی بر پایه دانشنامه امام مهدی(عج) و با بهره‌گیری از محققان و پژوهشگران این دانشنامه پرداخته می‌شود و اکبر طالبی‌نیا به عنوان تهیه‌کننده و رسول بینایی به عنوان مجری این برنامه است.

انتهای پیام/78003*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول