اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دولت برای رفع مشکلات محرومان چاره‌اندیشی کند/ قدردانی از زحمات مدافعان سلامت

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به مشکلاتی که برای اقشار محروم جامعه ایجاد شده گفت: لازم است که دولت در این زمینه تدابیر لازم را بیاندیشد تا مشکل این قشر برطرف شود.

دولت برای رفع مشکلات محرومان چاره‌اندیشی کند/ قدردانی از زحمات مدافعان سلامت

امیرحسین رحمانخانلو دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی فارس، گفت: در این ایام که دولت و مسئولین دائما از قرنطینه خانگی صحبت می‌کنند مسئله‌ای که کمتر مورد توجه واقع شده مسئله معیشت افرادی است که زندگی آنها بر اساس درآمدی که روزانه‌ کسب می‌کنند، می‌گذرد و عملا وضعیت فعلی زندگی آنهارا مختل کرده است.

وی ادامه داد: این شرایط واقعا زیبنده جامعه اسلامی نیست که عده‌ای در رفاه کامل باشند و عده‌ای شرایط‌شان اینگونه باشد. لازم است که دولت در این زمینه تدابیر لازم را بسنجد تا مشکل این قشر برطرف شود.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: متاسفانه ما به صورت روزانه با مسئولینی مواجه می‌شویم که با داشتن اندک نشانه‌ای از بیماری، از آنها تست و آزمایش گرفته می‌شود و یا در زمانی که ماسک و دستکش در دسترس همه مردم نبود پک های مراقبتی به نمایندگان داده می‌شد، این در حالی است که بسیاری از مردم از داشتن این خدمات بی‌بهره بودند در حالیکه در جامعه اسلامی حاکمان و سیاستمداران باید خدمتگزار مردم باشند.

وی یادآور شد: مسئله بعدی عدم صداقت برخی از آقایان مسئول است. در زمانی که این ویروس وارد کشور شده بود به جای آگاه سازی مردم عده‌ای از مسئولین و به تبع آن رسانه ملی به دنبال عادی نشان دادن شرایط بودند و حتی مسئولی مطرح کرد که همه چیز از شنبه عادی است و مرتبا تکرار می‌شد که خطر این بیماری بسیار پایین است.

رحمانخانلو اظهار داشت: این شرایط در خالی است که توجه نمی‌شد که این بیماری سرعت شیوع بالایی دارد و حتی درصد پایین کشندگی آن نیز جمعیت زیادی را به کام مرگ خواهد کشاند و همین مسئله موجب شد که با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها مردم، بی خبر از خطری که آنها را تهدید می‌کند رو به مسافرت بیاورند که نتیجه آن درگیر شدن تمام استان های کشور بود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: یا در جایی دیگر مرتبا تکرار می‌شد که افراد سالم نیازی به ماسک ندارند، حال آنکه در جلسات دولت مشاهده می‌شد که همه افراد حاضر از ماسک استفاده می‌کنند و... که اینها نشان از عدم صداقت برخی آقایان با مردم دارد که بی اعتمادی مردم را به همراه دارد و موجب می‌شود مردم دیگر به هیچکس حتی آنان که خالصانه در حال خدمتند اعتمادی نداشته باشند.

وی گفت: امید است مسئولین در این زمینه اهتمام ورزند و صادقانه با مردم سخن بگویند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر اظهار داشت: بنده در پایان از وزارت بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران، پرسنل خدوم بیمارستان‌ها و گروه‌های جهادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستند تشکر کنم و صحبت خود را با این آیه از قرآن کریم تکمیل کنم که " فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا" و انشاءالله این ویروس منحوس به مدد الهی از بین خواهد رفت و ما آنرا شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول