اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس/ تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و پذیرش دانش‌آموزان انجام شده و درخصوص بازگشایی مدارس تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس/ تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

فرحناز قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع کرونا گفت: فعالیت آموزش و پرورش نیز مانند سایر ادارات در این دوران ادامه داشت و تنها برای تعدادی از همکاران که جانباز شیمیایی و یا دارای مشکلات ریوی بودند طرح دورکاری استفاده شد و سایر کارکنان با رعایت یک‌سوم در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت تمامی همکاران ما در مجموعه مشغول برنامه‌ریزی برای شروع مدارس و ادامه آموزش بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در اسفندماه گذشته برنامه‌های مربوط به دانش‌آموزان به سه طریق که هم اکنون هم در حال انجام است دسته‌بندی شد، توضیح داد: دسته اول دانش‌آموزانی که به اینترنت دسترسی داشتند و از طریق فضای مجازی آموزش آنها ادامه یافت.

قائدامینی افزود: برای دسته دوم که امکان استفاده از اینترنت برای آنها وجود نداشت، کارکنان و فرهنگیان به صورت شبانه‌روزی ویدیوی آموزشی ضبط کرده و در بخش آموزش ابتدایی و متوسطه اول و دوم به صورت درس به درس تنظیم، تکثیر و به ادارات ارسال شد و از طریق ادارات به دست دانش‌آموزان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد محدودی از دانش‌آموزان استان امکان استفاده از سی‌دی‌های آموزشی را هم نداشتند، افزود: درسنامه‌های مکتوبی توسط معلمان تهیه، تنظیم و به ادارات ارسال شد تا از طریق راهبرهای آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در این تعطیلات آموزش به هیچ عنوان تعطیل نشد، گفت: در شبکه‌های تلویزیونی آموزش، چهار و بازپخش در شبکه جهانبین ۲۸ آیتم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شد که دانش‌آموزانی که مشکلات درسی دارند می‌توانند از شبکه‌های تلویزیونی استفاده کنند.

قائدامینی اظهار داشت: در این ایام به هیچ عنوان مدارس تعطیل نبوده‌اند و هر روز درب مدارس باز و مدیر مدرسه یا سایر کارکنان در مدرسه حضور داشته و پاسخگوی دانش‌آموزان و اولیا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: 120 نفر از همکاران ما در قالب طرح صدای مشاور پاسخگوی مشکلات دانش‌آموزان بودند.

وی با اشاره به شبکه اجتماعی «شاد» گفت: در صورت حل مشکلات امنیتی، به سرعت با آماده شدن تمامی زیرساخت‌ها تمامی دانش‌آموزان به این شبکه متصل خواهند شد که در صورت اجرا طرح بسیار کارآمد و مفیدی خواهد بود.

قائدامینی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و پذیرش دانش‌آموزان انجام شده و درخصوص بازگشایی مدارس تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا هستیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول