اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشده است گفت: در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد و در نیروگاه اتمی بوشهر پروتکل‌های سخت گیرانه‌ای حکمفرما بوده که از رئیس نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی می‌کنم.

فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست ستاد استانی مقابه با کرونا با تقدیر از همراهی اصناف و بازاریان استان برای مقابله با کرونا اظهار داشت: اصناف تاکنون همکاری بسیاری خوبی داشتند و در این شرایط و موقعیت از اصناف کم ریسک استان انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اگر این امر محقق شود می‌توان امیدوار بود با کمترین مشکل کرونا را شکست دهیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت اصناف کم ریسک استان به معنی بی توجهی به شعار در خانه ماندن نیست افزود: کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بوشهر با همکاری بسیج، نظارت بر فعالیت اصناف کم ریسک را انجام دهند.

وی بیان داشت: این کارگروه با مسؤولیت سازمان صمت در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، ابتدا به واحد صنفی تذکر بدهند و در صورت تکرار تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

گراوند با بیان اینکه فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشده است گفت: در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد و در نیروگاه اتمی بوشهر پروتکل‌های سخت گیرانه‌ای حکمفرما بوده که از رئیس نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی می‌کنم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: اگر وضعیت استان بوشهر در مقابله با کرونا مظلوب بوده به خاطر رعایت و همکاری مردم در کنار تصمیمات اتخاذی بوده است لذا تاکید می‌کنم همچنان پویش در خانه ماندن از سوی مردم استان رعایت شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اینترنت برای خرید از سوی دستگاه‌های متولی امر اطلاع رسانی شده و صدا و سیما هم در این زمینه آموزش های لازم را به مردم بدهد.

گراوند با تبریک پیش رو بودن نیمه شعبان گفت: با توجه به نزدیک شدن به نیمه شعبان، از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان استفاده شود تا شاهد تجمعات در اماکن مختلف نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول