اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

تکمیل پلاک‌‌گذاری ماشین‌آلات برداشت غلات تا پایان سال ۹۹

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: تا پایان سال ۹۹، تعداد ۲۷۰ هزار دستگاه تراکتور و کمباین باقیمانده برداشت غلات پلاک‌گذاری خواهد شد.

تکمیل پلاک‌‌گذاری ماشین‌آلات برداشت غلات تا پایان سال ۹۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کامبیز عباسی در رابطه با آخرین وضعیت پلاک‌گذاری تراکتورها و کمباین‌های کشاورزی، اظهار کرد: ما برای سال ۹۹ به دنبال این هستیم که تمامی تراکتورها و کمباین‌های برداشت غلات پلاک‌گذاری شوند.

وی افزود: با هماهنگی که با پلیس راهور و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت داشتیم از ابتدای سال جاری کلیه ماشین‌ها و تجهیزات مشمول طرح پلاک‌گذاری، صاحب پلاک خواهند شد.

عباسی با اشاره به دریافت کارت سوخت برای تراکتورها و کمباین‌ها، خاطرنشان کرد: در رابطه با کارت سوخت هم در چندین استان به صورت پایلوت اجرا شد و تا پایان سال ۹۹ به تمام تراکتورها و کمباین‌های صاحب پلاک از طریق کارت سوخت تعبیه شده در فضای کارت‌بانک صاحبان ماشین‌آلات، سوخت تعلق خواهد گرفت.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی افزود: سوخت تعلق یافته بر اساس نوع عملیات،  سطح زیر کشت و میزان مصرف ساعتی ماشین‌ها و طبق سهمیه و روالی که در حال حاضر بدون پلاک و کارت سوخت آن را دریافت می‌کنند، به صورت شناسنامه دار تعلق خواهد گرفت.

عباسی تصریح کرد:  حدود ۲۷۰ هزار دستگاه از این تراکتورها و کمباین‌ها پلاک‌گذاری شده است و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۹۹ بتوانیم مابقی را که حدود ۲۷۰ هزار دستگاه دیگر است، پلاک‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول