اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدهای زیستی پای کار باشند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدهای زیستی در بحث شیوع کرونا ویروس پای کار باشند.

دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدهای زیستی پای کار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی ظهر امروز در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: از تلاش‌ها و جان‌فشانی کارکنان خدوم دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود که برای مبارزه با کرونا ویروس در تلاش هستند، باید قدردانی کرد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در استان سمنان در تلاش هستند که این رویه مثبت به‌صورت علمی و کارشناسی ادامه یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: تاکنون هشت جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شده و این نشست‌ها، ۷۰ مصوبه داشته است.

کارخایی بیان کرد: مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان سمنان به معنای واقعی، مانور پدافند غیرعامل محسوب می‌شود و بهترین پدافند در این مقطع برای مقابله و ریشه‌کنی این ویروس منحوس، در خانه ماندن است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدهای زیستی در بحث شیوع کرونا ویروس پای کار باشند و برای آموزش، اطلاع‌رسانی و اجرای طرح‌های کاربردی در این بخش تلاش کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در امر دام و طیور، کشاورزی، صنایع غذایی، زراعت، آب آشامیدنی و دیگر موارد، شیوع این ویروس منحوس را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول