اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وقف منزل مسکونی 8 میلیاردی برای حمایت از جبهه مقاومت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش تقی رسولی یک باب منزل مسکونی خود را برای ترویج اسلام، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت در جهان اسلام وقف کرد.

وقف منزل مسکونی 8 میلیاردی برای حمایت از جبهه مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت نخستین وقف جدید استان مازندران در سال۹۹ در شهرستان تنکابن خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش تقی رسولی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی خود را وقف کرد.

وی مساحت این موقوفه را ۱۸۲ مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این منزل مسکونی ۸میلیارد ریال می‌باشد که واقف خیراندیش آن را وقف کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به نیات واقف خیراندیش در ثبت این وقف جدید گفت: توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی به رهبری ولایت مطلقه فقیه و حمایت از جبهه مقاومت در جهان اسلام که مورد تایید مقام معظم رهبری باشد از نیات این وقف جدید می باشد که توسط واقف خیراندیش تعیین شده است.

حیدری بیان کرد: موقوفات بر اساس نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است، ثبت می‌شود و بر اساس نیت موقوفه عواید آن در جامعه هزینه می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول