اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بدنورز: با مودنا قرارداد دارم/ جانِ مردم مهمتر از همه چیز است

بازیکن لهستانی تیم والیبال مودنا گفت: با تیم باشگاهی‌ام قرارداد دارم و راهی زنیت نمی‌شوم.

بدنورز: با مودنا قرارداد دارم/ جانِ مردم مهمتر از همه چیز است

به گزارش خبرگزاری فارس، بارتوز بدنورز درمورد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های ورزشی اظهار داشت: در ایتالیا بازی‌ها هنوز به حالت تعلیق در آمد. تصمیم نهایی را فدراسیون این کشور تا چند روز آینده اعلام خواهد کرد. من بی‌صبرانه منتظر تصمیم مسئولان هستم.

وی ادامه داد: در شرایطی که وجود داشت هیچکس فکر نمی‌کرد که ویروس کرونا اینقدر شیوع پیدا کند. وقتی بسیاری از مردم بخاطر این ویروس جان خود را از دست می‌دهند صحبت از هر موضوع دیگری دشوار است. جان مردم از هر چیز دیگری مهمتر است. 

بازیکن لهستانی تیم والیبال مودنا از مردم درخواست کرد که نکات بهداشتی را رعایت کنند و گفت: ما باید به فکر هم باشیم و از اصول اساسی پیروی کنیم. نباید خودخواه باشیم. ضمن اینکه نباید با رفتارهای پرخطر، دیگران را در معرض این بیماری قرار دهیم.

بدنورز درمورد دوران قرنطینه، تصریح کرد: تحمل قرنطینه برای من واقعاً سخت است، چون من عادت ندارم زیاد در خانه بمانم.  ماندن در خانه همیشه برای من سخت است، اما با توجه به اوضاع کنونی سعی می‌کنم تمریناتم را در خانه دنبال کنم. 

این بازیکن والیبال درمورد شایعاتی مبنی بر حضورش در زنیت‌کازان، اظهار داشت: من با مودنا قرارداد دارم. الان زمان خوبی برای صحبت درخصوص تغییر تیم نیست. خبرهایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود برای من عجیب و کمی خنده‌دار است. فکر می‌کنم باید تا پایان فصل صبر کنیم. ضمن اینکه اگر کسی بتواند برای من قرارداد امضا کند بسیار خوشحال خواهم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول