اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مترصد رقابت‌های انتخابی المپیک هستم

دارنده نشان طلای روئینگ آسیا با اشاره به اینکه از آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک برخوردار است، گفت: با تعویق رقابت‌های المپیک توکیو منتظر اعلام زمان جدید برگزاری مسابقات انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی هستیم.

مترصد رقابت‌های انتخابی المپیک هستم

نازنین ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اینکه از آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک برخوردار است، گفت: مترصد آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو بوده و طبق برنامه تمرینی آقای فرزام از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

وی با بیان اینکه با استفاده از دستگاه ارگومتر تمریناتش را طبق برنامه آقای افشین فرزام انجام می‌دهد، گفت: این دستگاه با هماهنگی سرمربی تیم ملی روئینگ از فدراسیون قایقرانی دریافت شده و طبق برنامه ارسالی آقای فرزام در خانه تمرین می‌کنم.

دارنده نشان طلای روئینگ آسیا با تأکید بر اینکه تمرینات بدن‌سازی را در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی انجام می‌دهد، گفت: روزهای ابتدایی تمریناتم را در خانه دنبال می‌کردم ولی با هماهنگی‌های انجام‌شده، مدتی است تمریناتم را به‌صورت اختصاصی در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی انجام می‌دهم.

ملایی با بیان اینکه تمرینات تاکتیکی روئینگ در مرداب انزلی قابل انجام نیست، تصریح کرد: قایق و پاروهای استانمان از استاندارد لازم برخوردار نبوده و بسیار قدیمی است؛ تنظیمات این قایق‌ها بر اساس قایقرانان مبتدی بوده و به همین دلیل نمی‌توانم با این قایق‌ها در مرداب تمرین کرده و ممکن است به آسیب‌دیدگی منجر شود.

وی با اشاره به اینکه زمان مسابقات انتخابی المپیک در رشته روئینگ مشخص نیست، بیان کرد: با تعویق رقابت‌های المپیک توکیو منتظر اعلام زمان جدید برگزاری مسابقات انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی هستیم.

ملی‌پوش گیلانی روئینگ بانوان کشورمان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تأثیر چندانی در آمادگی روئینگ سواران ندارد، گفت: بر اساس تمریناتی که از سوی آقای فرزام طراحی‌شده از آمادگی خوبی برخوردار بوده و آماده حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک هستم.

ملایی با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی قایقرانی دستِ کم یک ماه پیش از آغاز مسابقات انتخابی، اطلاع‌رسانی می‌کند، گفت: روال تمرینی‌مان به‌گونه‌ای است که تنها به یک پرش برای رسیدن به قله آمادگی نیاز داریم به همین دلیل مشکلی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در ماده تک‌نفره سنگین‌وزن روئینگ در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک به آب خواهد زد، گفت: برای کسب سهمیه المپیک توکیو رقبای قدری از چین تایپه و کره را در پیش داشته و با تمام توان پارو می‌زنم؛ رقیب کره‌ای سابقه حضور در سه المپیک لندن، ریو و پکن را دارد و رقیب چین تایپه‌ای نیز مدال نقره بازی‌های آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

دارنده نشان طلای روئینگ آسیا با بیان اینکه تنها یک ورزشکار در ماده سنگین‌وزن تک‌نفره به المپیک صعود می‌کند، افزود: چنانچه در بخش بانوان در دو ماده و در بخش مردان در یک ماده در رقابت‌های انتخابی موفق به کسب مدال طلا شویم، یکی از ماده‌های بانوان حذف‌شده و تنها یک ورزشکار از بخش بانوان به المپیک راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول