اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد نماینده سقز از عدم افتتاح بیمارستان این شهر

نماینده مردم سقز در مجلس گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور با وجود ساخت بیمارستان جدید سقز توسط وزارت راه و شهرسازی و تحویل آن به وزارت بهداشت این وزارتخانه در افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان مذکور تعلل می‌کند.

انتقاد نماینده سقز از عدم افتتاح بیمارستان این شهر

محسن بیگلری نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور و با وجود ساخت بیمارستان جدید شهر سقز توسط وزارت راه و شهرسازی و تحویل آن در اسفند ماه سال گذشته به وزارت بهداشت این وزارتخانه در راه‌اندازی بیمارستان مذکور تعلل می‌کند.

وی افزود: تاکنون بیماری کرونا در شهر سقز 50 نفر قربانی گرفته و بهتر است هر چه زودتر بیمارستان جدید این شهر به نام شفا افتتاح شود.

نماینده مردم سقز در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر تنها بیمارستانی که بیماران را در شهر سقز پذیرش می‌کند، بیمارستان امام خمینی این شهر است که هم بیماران کرونایی و هم دیگر بیماران در این بیمارستان بستری می‌شوند.

بیگلری خاطرنشان کرد: بهتر است هر چه سریعتر وزارت بهداشت بیمارستان شفای شهر سقز را راه‌اندازی کند تا یکی از دو بیمارستان شهر به بیماران کرونایی و بیمارستان دیگر به سایر بیماران تخصیص یابد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول