اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت‌وگو با دانشجویان

اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با راه اندازی کارگاهی روزانه 18 هزار ماسک و 300 گان پزشکی برای مقابله با کرونا تولید و به وزارت بهداشت تحویل می دهند.

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت‌وگو با دانشجویان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در کشور و نیاز مردم به برخی از اقلام بهداشتی مانند ماسک و موادضدعفونی کننده، گروه های مختلف جهادی پای کار آمدند و در هرجایی احساس کردند کمبود یا مشکلی وجود دارد، شبانه روز تلاش کردند تا این کمبودها و مشکلات از بین برود.

در این میان فعالیت گروه های جهادی دانشجویی بسیار قابل توجه بود و دانشجویان از بسیج دانشجویی گرفته تا اتحادیه ها و تشکل های مختلف دانشجویی هرکاری می توانستند انجام دادند تا این ایام مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.

در این میان اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هم از زمان شیوع کرونا در کشور برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کردند.

در همین راستا ۴۰  نفر از اعضای گروه جهادی معین از همان ابتدا با راه اندازی کارگاهی در حال تهیه ماسک هستند.

بخشی از گروه جهادی معین نیز به خانواده‌های علاقمند تهیه ماسک را آموزش می‌دهند و بعد از آن که کار آموزش به اتمام رسید با ارائه مواد اولیه برای تولید ماسک به این خانواده ها، آنها را در این کار خیر و جهادی شریک می‌کنند. بعد از آماده شدن ماسک‌ها توسط خانواده‌های علاقمند، این ماسک‌ها جمع آوری و به همراه ماسک هایی که در کارگاه توسط دانشجویان تولید شده، استریل شده و به وزارت بهداشت ارائه می‌شود.

دانشجویان جهادگر در گروه جهادی معین روزانه ۱۸ هزار ماسک تولید می‌کنند، که حدود ۵ تا ۶ هزار عدد از این ماسک‌ها توسط خانواده های جهادی و ما بقی هم در کارگاه تولید می‌شود.

دانشجویان جهادی همچینن در کنار تولید ماسک‌ روزانه بیش از ۳۰۰ گان پزشکی تولید می‌کنند.

گفتنی است عنوان گروه جهادی معین، برگرفته از نام مرحوم «معین رئیسی» از ادوار شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل است.

لازم به ذکر است در ادامه می توانید فیلمی از مصاحبه ها و فعالیت های اعضای گروه جهادی معین را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول