اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

صادرات از مرز «پرویزخان» همچنان در حال انجام است

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هیچ محدودیت ترددی در مرزپرویزخان وجود ندارد، گفت: پروتکل‌های بهداشتی در این مرز برای حفظ سلامت رانندگان انجام می‌شود که قدری زمان‌بر است و همین فوت وقت، موجب نارضایتی برخی از رانندگان شده است.

صادرات از مرز «پرویزخان» همچنان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آخرین وضعیت تردد کالا و مسافر در مرزهای مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق حکایت از آن دارد که مرزهای خسروی و سومار براساس تصمیم دولت عراق تا 27 فروردین‌ماه تعطیل است و مرزپرویزخان فعال و صادرات در حال انجام است.

اما در فضای مجازی خبری‌های مبنی بر اینکه در مرز پرویزخان استان هیچگونه امکانات بهداشتی وجود ندارد و علاوه بر آن اعمال برخی از ممنوعیت‌های ترددی رانندگان را با مشکلات عدید‌ه‌ مواجه کرده، منتشر شده است، خبرنگار فارس صحت و سوق این خبر‌ها را از مرادعلی تارتار، فرماندار قصرشیرین جویا شد.

تاتار با تکذیب خبرهای فوق، اظهار داشت: امکانات بهداشتی در مرز پرویزخان به خوبی وجود دارد و تمامی کامیون‌ها چه در زمان ورود و چه در زمان خروج از کشور کاملا ضدعفونی می‌شوند.

وی ادامه داد: رانندگان ترانزیت‌ پس از ورود به کشور عراق چند روزی قرنطینه می‌شوند که این از برنامه‌های بهداشتی عراق است و نمی‌توانیم در آن دخالتی داشته باشیم و پس از آن با انجام اسکورت نظامی برای تخلیه بارها اقدام کرده و دوباره رانندگان را به رمز پرویز خان هدایت می‌شوند.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هیچ محدودیت ترددی در مرز پرویزخان وجود ندارد، افزود: پروتکل‌های بهداشتی در این مرز برای حفظ سلامت رانندگان انجام می‌شود که قدری زمان‌بر است و همین فوت وقت موجب نارضایتی برخی از رانندگان شده است.

وی به فعال بودن صادرات در مرز پرویزخان اشاره و بیان کرد: صادرات از طریق این مرز خیلی خوب در حال انجام است و مشکل خاصی نداریم، روزانه بیش از 500 دستگاه کامیون صادرات به عراق داریم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول