اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نورشرق: ممنوعیت ورود باریکنان خارجی باید بررسی شود/ از وضعیت مالی استقلال خبر ندارم

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌شود به صورت ناگهانی اعلام شود بازیکن خارجی به لیگ ما وارد نشوند همانطور که در سال‌های گذشته ورود دروازه‌بان‌های خارجی را ممنوع کردند.

نورشرق: ممنوعیت ورود باریکنان خارجی باید بررسی شود/ از وضعیت مالی استقلال خبر ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمشید نورشرق در خصوص وضعیت قراردادهای بازیکنان لیگ برتری و تعویق یا تعطیلی لیگ برتر، اظهار داشت: توصیه ما این است که رقم قراردادها واقعی و متناسب با توان مالی باشگاه‌ها باشد تا مشکل جدیدی پیش نیاید و درصدد رفع مشکلات گذشته‌شان باشند. باید قراردادی متناسب با توان مالی بسته شود و پایبند بودن به آن قرارداد. 

وی در خصوص ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی به لیگ فوتبال ایران گفت: هیأت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ باید سیاست‌گذاری کنند و باشگاه‌ها نیز در این زمینه همراه باشند. نمی‌شود به صورت ناگهانی اعلام شود بازیکن خارجی به لیگ ما وارد نشود همانطور که در سال‌های گذشته ورود دروازه‌بان‌های خارجی را ممنوع کردند و مخالفت‌هایی صورت گرفت، باید در این زمینه مطالعه کنیم و ببینیم در دنیا چه تصمیماتی در این زمینه گرفته‌اند و بعد از آن تصمیم بگیریم. 

نورشرق در مورد بدهی یک و نیم میلیاردی باشگاه استقلال به کمیته وضعیت، عنوان کرد: در حال حاضر از وضع مالی باشگاه اطلاع دقیقی ندارم، اگر آقای فتح‌الله‌زاده گفته‌اند بدهکار هستند حتماً به همین صورت است.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول