اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تعطیلی کامل ادارات و بانک‌های بروجرد تا پایان هفته جاری

فرماندار بروجرد گفت: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، ادارات و بانک‌ها از فردا تا پایان هفته به طور کامل تعطیل هستند.

تعطیلی کامل ادارات و بانک‌های بروجرد تا پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه و با وجود تلاش‌ها و اجرای برنامه‌هایی با هدف کنترل و مدیریت بیماری کرونا، در روزهای اخیر و با حضور برخی از مردم در اماکن شلوغ و پرتردد آمار مبتلایان به این بیماری در بروجرد روند افزایشی به خود گرفته است.

وی عنوان کرد: با افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، بروجرد در حال قرار گرفتن بین چهار شهرستان لرستان است که به وضعیت قرمز نزدیک می‌شوند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی از شهروندان با حضور در پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن شلوغ و پرتردد قرنطینه خانگی را رعایت نکرده‌اند.

رحیمی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تداوم حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها تیمی متشکل از نیروهای نظامی و امنیتی با افراد متخلف به شدت برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور ادامه یافته و علاوه بر جریمه نقدی متخلفان، خودروهای آنان به مدت یک ماه به پارکینگ هدایت می‌شود.

فرماندار بروجرد افزود: همچنین بانک‌ها، ادارات، نهادها و ارگان‌های این شهرستان از فردا تا پایان هفته جاری به طور کامل تعطیل خواهند بود.

رحیمی تاکید کرد: در صورت تداوم شرایط نامطلوب کنونی تعطیلی صنوف، ادارات و نهادها طی هفته آینده نیز ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم قرنطینه خانگی و پرهیز جدی شهروندان از حضور در اماکن پرتردد شهری گفت: امید است در صورت رعایت این مهم طی روزهای آینده، از شنبه هفته آینده شرایط برای فعالیت کاری برخی از صنوف و کاسبان فراهم شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول