اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لندن: بوریس جانسون از روی تخت بیمارستان به امور کشور رسیدگی می‌کند

یکی از وزرای دولت انگلیس گفت، حال نخست‌وزیر این کشور که به ویروس کرونا مبتلا شده خوب است و او از روی تخت بیمارستان به امور کشور رسیدگی خواهد کرد.

لندن: بوریس جانسون از روی تخت بیمارستان به امور کشور رسیدگی می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رابرت جنریک» معاون وزیر کشور انگلیس در امور مسکن، جوامع و دولت محلی گفت، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده‌، قادر است از روی تخت بیمارستان به امور کشور رسیدگی کند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، جنریک گفت: «همگی امیدواریم و انتظار داریم او بتواند خیلی زود به خانه شماره 10 (دفتر نخست‌وزیری) بازگردد».

جانسون از هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده و در اقامتگاه نخست‌وزیری قرنطینه شده بود. او که تا عصر یکشنبه همچنان تب داشت، نهایتاً به بیمارستان منتقل شد. معمولاً اگر کسی به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان منتقل شود حداقل یک هفته بستری می‌شود.

برخی مقامات دولتی می‌گویند جانسون به‌رغم بیماری، در طول یک هفته گذشته همچنان به وظایف نخست‌وزیری ادامه داد و همین امر موجب شد روند بهبودی وی به تأخیر بیفتد.

جنریک در این باره گفت: «او (جانسون) [پس از ابتلا به ویروس کرونا] همانند بسیاری دیگر از مردم کشور، همچنان به سختی کار کرده است. شرایط برای او مشقت بار بوده است و برای او دشوار است که مجبور شود به بیمارستان برود و این تست‌ها را بدهد».

این در حالی است که در دولت تدابیری پیش بینی شده است که در صورت بد بودن حال جانسون، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس به‌عنوان جانشین او، ریاست موقت دولت را عهده‌دار شود.

با این وجود جنریک گفت، جانسون «مسئول امور دولت می‌ماند و مرتباً از درون بیمارستان نیز همانند زمانی که در قرنطینه خانگی بود، در جریان امور قرار می‌گیرد».

وی تأکید کرد جانسون «به‌زودی» به خانه شماره 10 برمی‌گردد و شنیده است که حال نخست‌وزیر خوب است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول