اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 20 هزار ماسک و بسته سلامت توسط خادمین امامزادگان در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تولید 14 هزار ماسک و تهیه 6 هزار بسته بهداشتی توسط خادمین بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد.

توزیع 20 هزار ماسک و بسته سلامت توسط خادمین امامزادگان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌‌جناسمی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اوقاف مازندران از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای مقابله با این ویروس بهره‌گیری کرده است، افزود: کارگاه‌های تولید ماسک در 12 بقعه متبرکه و امامزاده استان مازندران راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های تولید ماسک با حضور گروه‌های جهادی، خادمین بقاع متبرکه و بسیجیان راه‌اندازی شد که متناسب با ظرفیت هر بقعه متبرکه و نیروی کار، ماسک و البسه بهداشتی تولید شده است، تصریح کرد: ماسک‌های تولید شده توسط خادمین مقابل درب خانه شهروندان بین مردم توزیع شده است تا از تجمع جلوگیری شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی اوقاف جهت درمان بیماران کرونایی در استان اظهار کرد: طی هفته گذشته به دستور نماینده ولی‌ فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از کارگاه تولید ماسک هیئت قمربنی هاشم ساری بازدید صورت گرفت که در حال تولید ماسک و البسه بهداشتی هستند و بر اساس تاکیدات ریاست سازمان اوقاف از محل نیات موقوفات مازندران مبلغ 350 میلیون ریال مساعدت در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به اینکه اوقاف مازندران مجموعا تا پایان هفته جاری 2میلیارد ریال از محل موقوفات به رزمندگان جبهه سلامت استان مساعدت می‌کند، تصریح کرد: حمایت از رزمندگان جبهه سلامت یکی از الویت‌های ویژه کشور به شمار می‌رود و هدف موقوفات نیز خدمت رسانی به جامعه در راستای اجرای امینانه نیت واقف که در وقف نامه ذکر شده است، می‌باشد و از این رو اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با وجود موقوفات مرتبط از کارگاه‌های تولید ماسک و رزمندگان جبهه سلامت حمایت می‌کند.

وی از تولید 14 هزار ماسک و تهیه 6هزار بسته سلامت توسط خادمین بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: ماسک‌های تولیدی و بسته‌های سلامت به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان‌های مازندران و یا بین عموم مردم در مقابل درب خانه شهروندان توزیع شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بسته‌های سلامت شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده است که این روزها توسط خادمین آستان مقدس امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر، امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده سیدعلی(ع) و سیدمحمد(ع) ساداتشهر رامسر، امامزاده ابراهیم(ع) آمل، امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، امامزاده سیدحسین(ع) شیرود تنکابن و امامزاده قاسم(ع) بابل تهیه و بین مردم توزیع شده است.

حیدری با بیان اینکه خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران از زمان شیوع ویروس کرونا به جبهه رزمندگان سلامت پیوستند در کنار مردم و مسؤولان به مقابله با این ویروس منحوس می‌پردازند، گفت: آستان مقدس امامزادگان دارای ظرفیت اجتماعی بزرگی هستند که در تمامی شرایط مانند شرایط جنگ تحمیلی و اکنون در جنگ با ویروس کرونا به پایگاه سلامت تبدیل شده اند و در کنار مردم قرار دارند.

انتهای پیام/86041/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول