اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صدیقی: اولویت در برگزاری انتخابات است/ همه از ووشو فقط قهرمانی می‌خواهند

سرپرست دبیری ووشو گفت: اولویت نخست خسروی سرپرست فدراسیون در برگزاری مجمع انتخاباتی است و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات ویروس کرونا هر چه زودتر رئیس انتخاب شود.

صدیقی:  اولویت در برگزاری انتخابات است/ همه از ووشو فقط قهرمانی می‌خواهند

علی صدیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شروع کار و اولویت نخست خود در این مجموعه، اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم اعیاد شعبانیه را خدمت همه مردم عزیر ایران تبریک می‌گویم و در نهایت سال خوب و سرشار از برکت را در سال جدید برای دنیا آرزومندم. در حال حاضر که انتشار جراید کثیرالانتشار را در کشور نداریم و وقفه‌ در انتشار افتاده، مترصد بازگشت روال عادی هستیم تا سریعاً و در اسرع وقت برگزاری انتخابات فدراسیون ووشو در روزنامه ها آگاهی شود. سپس کاندیداها 10 روز کاری فرصت دارند تا به محل فدراسیون مراجعه کنند و ثبت‌نام صورت گیرد.

وی ادامه داد: طبق موعد مقرر بنا بود که روز 27 خردادماه سال 99 مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو برگزار شود و با وجود مسائل پیشگیری از ویروس کرونا این مجمع به تعویق می‌افتد. اما اولویت نخست خسروی سرپرست فدراسیون در برگزاری مجمع است و امیدواریم با برطرف شدن این مشکلات هر چه زودتر ووشو، رئیس خود را با برگزاری مجمع بشناسد.

صدیقی در خصوص تعویق مسابقات لیگ برتر ووشو نیز تصریح کرد: قرار بود در روز 20 اسفندماه مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر ووشو برگزار شود که بخاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا این رقابتها تا اطلاع ثانوی لغو شد. ولی به محض تایید ستاد مقابله کرونا در برگزای مسابقه ورزشی، این دو مرحله باقی مانده از لیگ انجام خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون ووشو در خصوص دو رقابت مهم پیش‌رو تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان در سال 99 نیز، بیان کرد: تیم ملی ساندای 5 تا 9 آذرماه در ملبورن استرالیا به میدان خواهد رفت و رقابتهای قهرمانی جوانان جهان 21 تا 28 ‌آذرماه در مراکش حضور پیدا خواهد کرد. تا الان نیز هیچ تغییری در برگزاری این مسابقات داده نشده و در موعد مقرر انجام خواهد شد. بر همین اساس اردوهای تیم ملی در روزهای اواخر تیرماه استارت می‌خورد.

 

وی در خصوص حضورش در کادر اجرایی فدراسیون ووشو، تاکید کرد: علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون یکی از قدیمی‌های ووشو است و در بخش‌های مختلف ورزشی سابقه زیادی دارد که به من اعتماد داشتند و مسئولیت دبیری را به من واگذار کردند. امیدوارم با کمک و حمایت اساتید، ورزشکاران و پیشکسوتان این کشتی موفق را به سر منزل مقصود برسانیم.

صدیقی در ادامه اضافه کرد: ووشوی ایران در آسیا و جهان بسیار عالی کار کرده و آقایی می‌کند که به لطف زحمات مهدی علی‌نژاد همه ورزش ایران و مردم از این رشته توقع دارند تا همیشه قهرمان باشد. در سال 2019 نیز کشورمان بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی و در کشور چین، مهد ووشو دنیا به نمایش گذاشت و خوش درخشید. امیدوارم این جایگاه قهرمانی کماکان با سخت‌کوشی و زحمات دلسوزان این رشته محفوظ بماند.

سرپرست دبیری فدراسیون ووشو در خصوص المپیکی شدن این رشته، گفت: با حضور رسمی رشته ورزشی ووشو در بازیهای المپیک جوانان 2022 سنگال امیدوارم جوانان آینده‌ساز ایرانی در این رقابتهای مهم درخشش مستمر و ادامه دار خود را داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی مردم جهان را دارم تا هر چه زودتر از شر این ویروس کرونا خلاص شویم تا مردم به روال عادی زندگی برگردند. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول