اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشارکت بسیجیان چادگان برای مقابله با کرونا/ توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت: مجموعه سپاه و بسیج در شهرستان از همان روزهای نخست شیوع کرونا، با انسجام و هماهنگی مجموعه حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا به صحنه آمدند و فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

مشارکت بسیجیان چادگان برای مقابله با کرونا/ توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان

محمدمهدی ملیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چادگان در خصوص اقدامات انجام شده توسط سپاه و بسیج چادگان برای مقابله با کرونا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، سپاه پاسداران و سازمان بسیج برای کمک به دولت اعلام آمادگی کردند و از آنجا که باید اقدامات به صورت هماهنگ صورت می‌گرفت و مبارزه با این ویروس ناشناخته امری تخصصی است، تمامی اقدامات با هماهنگی ستاد شهرستانی مقابله کرونا انجام شده و ادامه داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت: مجموعه سپاه و بسیج در شهرستان از همان روزهای نخست به منظور کمک و همکاری با  انسجام و هماهنگی مجموعه حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی به صحنه آمدند و تاکنون نیز در ابعاد مختلف همچون ضدعفونی معابر، تولید ماسک، ایجاد فضای شور و نشاط معنوی و همکاری در طرح فاصله گذاری اجتماعی و...فعالیت‌هایی را پیگیری و انجام داده است.

وی افزود: تاکنون ۳۵ هزار بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده و ۷ هزار و ۵۰۰ پک بهداشتی، ۶ هزار ماسک و هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین مردم شهرستان توزیع شده است.

ملیانی با بیان اینکه 20 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده برای سالم‌سازی معابر استفاده شده است، گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط معنوی و اجرای توسل‌های خانگی همزمان با نیمه شعبان علاوه بر نورافشانی، سرودهایی را در محلات و بیمارستان شهر اجرا کردند.

حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی امام جمعه چادگان نیز اظهار داشت: بیش از ۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و الکل که توسط دفتر امام‌جمعه و خیران تهیه‌شده بود در راستای مقابله با ویروس کرونا برای استفاده به مناطق مختلف شهرستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این اقلام توسط دهیاران بخش مرکزی و چناررود بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و همچنین کلیه افراد ساکن در روستاها توزیع شده است، گفت:با توجه به اینکه از امروز مرحله جدیدی از مقابله با این ویروس که همان طرح فاصله‌گذاری هوشمند است اجرا خواهد شد مردم باید نکات و موازین بهداشتی را همچنان مثل گذشته رعایت کنند.

بنی‌جمالی از خیران شهرستان و استان درخواست کرد به منظور تهیه مواد ضدعفونی، الکل و ماسک و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مجموعه‌های مختلف در این شهر را یاری کنند.

انتهای پیام/ ۶۳۰۴۶/آ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول