اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم اعلام موضع استاندار در خصوص پروژه‌های درحال اجرا/ قانون خط قرمز است

منتخب مردم بروجن در مجلس یازدهم، گفت: باید استاندار، مسؤولان آب منطقه‌ای و نمایندگان فعلی موضع خود را در خصوص پروژه‌هایی که در حال اجراست رسما بیان و قانونی بودن یا غیرقانونی بودن هر کدام از پروژه‌ها را اعلام کنند.

لزوم اعلام موضع استاندار در خصوص پروژه‌های درحال اجرا/ قانون خط قرمز است

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مدتی است زمزمه اجرای یک پروژه غیرقانونی در استان به گوش می‌رسد، گفت: در شرایط فعلی که همه مردم درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و کشور به یک همدلی و همراهی نیاز دارد یک عده‌ای با قانون‌شکنی این اتحاد را مخدوش می‌کنند.

منتخب مردم شهرستان بروجن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای از وضعیت کنونی کشور برای رسیدن مقاصد غیرقانونی خود استفاده می‌کنند، افزود: طرح تونل بهشت‌آباد توسط شورای عالی آب منتفی شده و نباید در این شرایط حساس به آن پرداخته شود.

 جعفری با بیان اینکه بی‌قانونی در کنار ویروس کرونا ویروس دیگری به نام یأس و ناامیدی را در جامعه تزریق می‌کند، توضیح داد: اجرای قانون و برخورد با قانون‌شکنی مردم را نسبت حاکمیت خوش‌بین می‌کند؛ بنابراین ما از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم به تمام بی‌قانونی‌های مربوط به موضوع آب ورود کند.

منتخب مردم شهرستان بروجن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون خط قرمز است، گفت: باید استاندار، مسؤولان آب منطقه‌ای و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی موضع خود را در خصوص پروژه‌هایی که در حال اجراست رسما بیان قانونی بودن یا غیرقانونی بودن هر کدام از پروژه‌ها را اعلام کنند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول