اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانداران طرح‌های پیشران صنعتی را در اولویت پیگیری قرار دهند/ هیچ واحد تولیدی در سال «جهش تولید» نباید راکد بماند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست تا طرح‌های پیشران صنعتی تعریف شده را در اولویت پیگیری قرار دهند.

فرمانداران طرح‌های پیشران صنعتی را در اولویت پیگیری قرار دهند/ هیچ واحد تولیدی در سال «جهش تولید» نباید راکد بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی عصر امروز در جلسه بررسی تاثیر بیماری کرونا بر اقتصاد واحدهای تولیدی استان با فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان‌هایی که برای آنها طرح پیشران صنعتی تعریف شده است فرمانداران باید برای به ثمر نشستن و اجرایی شدن این طرح‌ها تلاش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، پتروشیمی بعثت و آهن اسفنجی در بیجار، لاستیک رازی دهگلان و فولاد سقز را از جمله این طرح‌های پیشران صنعتی در استان ذکر کرد.

دره‌وزمی در ادامه به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید هیچ واحد تولیدی در استان نباید بە دلیل عدم تامین مواد اولیە و سرمایە در گردش بستە شود.

وی ادامە داد: روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌ها باید مراقب تداوم حیات واحدهای تولیدی باشند و از هر طریق ممکن بە آنها کمک کنند.

درە‌وزمی اظهار کرد: در سال جاری فرمانداران و متولیان حوزە تولید باید همت کنند و واحدهای فعال را همچنان فعال نگە دارند و بە واحدهای نیمە‌فعال کمک کنند تا بە تمام ظرفیت خود برسند و واحدهای راکد دارای توجیە اقتصادی نیز فعال شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در ادامە بە وضعیت مطلوب کشور و استان از لحاظ‌ ذخیره کالاهای اساسی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته مجموعا بیش از چهار هزار و ۶۰۰ تن برنج و پنج هزار و ٨۰۰ تن شکر توزیع شد و طی یکی دو روز آینده سهمیه شهرستان‌ها برای تعدیل قیمت این دو قلم کالا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول