اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جهاد بانوان در تولید ماسک برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: حضور خواهران در صحنه‌های مختلف مانند کارگاه‌های تولید ماسک جهت مبارزه با کرونا نشأت گرفته از تاریخ هشت سال دفاع‌مقدس است.

جهاد بانوان در تولید ماسک برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، سردار علی رزمجو بعدازظهر امروز در جریان بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک و دست‌کش و ایستگاه‌های کنترل و بازرسی، با تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان، اظهار داشت: در بازدید از ایست بازرسی‌های مشترک سپاه و بسیج با ناجا و همچنین کارگاه‌های تولید ماسک در این شهرستان از نظر کمیت و کیفیت تولید ماسک و دستکش و کنترل ورودی و خروجی‌ها قابل توجه و چشم‌گیر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های خواهران جهادگر، افزود: حضور خواهران در صحنه‌های مختلف نشأت گرفته از تاریخ هشت سال دفاع‌مقدس است.

وی با بیان اینکه بانوان در دوران جنگ تحمیلی جبهه‌ها را پشتیبانی می‌کردند، ادامه داد: زنان و خواهران بسیجی ما امروز هم با تاسی از مکتب حضرت زهرا(س) و مدد شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در قالب گروه‌های جهادی سازمان‌یافته با تجهیزات شخصی در این کارگاه‌ها حضور یافته‌اند و در مبارزه با ویروس کرونا ایفای نقش می‌کنند.

وی با تقدیر از انعکاس فعالیت‌های جهادی این کارگاه‌ها توسط رسانه‌ها، عنوان کرد: خبرنگاران، رسانه ملی و صداوسیما و مطبوعات در انتقال این خلاقیت‌ها و مبارزه با این ویروس منحوس کرونا که اکثر کشورهای دنیا را درنوردیده، نقش برجسته‌ای دارند.

رزمجو به سفید بودن وضعیت شهرستان دیر در رابطه با ویروس کرونا، گفت: این مهم به یاری خدا، خون شهیدان و اخلاص و تلاش‌های همه‌جانبه‌ای که در این شهرستان انجام شده باعث سفید ماندن وضعیت تا الان شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به بازگشت مسافران از استان‌ها و شهرستان‌های آلوده ممکن است این شهرستان هم دچار مشکلاتی شود که ضمن تقدیر از همکاری مردم، درخواست دارم این کنترل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد تا وضعیت شهرستان دیر همچنان در این موضوع سفید بماند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول