اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

تاکید مقام ارشد دولت ارمنستان بر تداوم همکاری با ایران

یک مقام ارشد دولت جمهوری ارمنستان بر ادامه مناسبات و همکاری های کشورش با ایران اشاره کرد.

تاکید مقام ارشد دولت ارمنستان بر تداوم همکاری با ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد دولت جمهوری ارمنستان روز دوشنبه بر تداوم همکاری با ایران در عرصه های مختلف از جمله امور تجاری تاکید کرد.

به نوشته وبگاه «نیوز آرمنیا» «واروس سیمونیان» معاون وزیر اقتصاد ارمنستان در نشست مطبوعاتی به خبر نگاران  گفت که دولت این کشور هیچگونه محدودیتی در مبادلات کالا با ایران وضع نکرده و تنها کالاهای پزشکی شامل محدودیت هستند.

این مقام ارشد دولت ارمنستان افزود که مبالادت با ایران در مرز «مگری» و پایانه «آگاراک»  با مجوز و نظارت مراجع ذیربط برگزار می شود.

این مقام دولت ارمنستان محدودیت تبادل کالاهای پزشکی با ایران را به این خاطر ذکر است که ایران عضور اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیست.

پیش‌تر، «زهراب مناتساکانیان» وزیر خارجه ارمنستان با اشاره به تلاش برای توسعه روابط با ایران، همکاری با تهران را برای حفظ ثبات و امنیت منطقه مهم برشمرده بود. «آرارات میرزویان» رئیس پارلمان ارمنستان هم گفته بود که اقتصاد کشورش از تحریم‌های ایران آسیب می‌بیند و ارمنستان نمی‌تواند از خرید گاز ایران صرف نظر کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول